They becoming anxious!



Penyatuan umat melayu dan islam rupanya memberi reaksi kerisauan buat mereka keluarga besar dap. Kerisauan yang agak melampau dengan dimomokkan kisah luar negara untuk rujukkan orang2 tempatan. Ini bukan cara politik matang yang mereka sering wawarkan.

Kita bangsa dap sudah merasa bahang kekalahan dan kerajaan sepenggal mereka bakal menjadi kenyataan insyaAllah. Semoga Allah terbalikkan pakatan fitnah mereka kesuatu tempat yang amat hina baik didunia mahupun di akhirat.

wallahuaklam
www.dadiydoo,com.

disclaimer:
Video ini adalah sekadar pandangan peribadi sahaja dan tidak meilbatkan mana-mana kumpulan dan pertubuhan. Segala yang dikongsikan ini adalah kerana minat mendalam dalam politik negara serta melihatnya dari sudut yang berbeza. 

Saya mohon maaf sekiranya apa yang dikongsikan ini tidak selari dengan pendapat anda, ianya sekadar karya creative yang bersifat 'personal' sahaja.

English

The unity of the Malay and Muslim communities seems to be anxious to them (DAP People). Telling lie is part of their games in controlling the country.. This is not the kind of mature politics they often offer.


Dap people already feel the defeat in the next PRU. May God reverse their defiance all over the place of despair both in the world and in the Hereafter.

#limguaneng #ngakorming #daphancing

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.