Kuasa undi kita kian mengecil

BMF 
Bantu Melayu First. 
Kuasa undi kita kian mengecil. Berapa ramai anak2 kita yg hanyut kerana ketagihan dadah diserata negara. Jumlahnya bukan sedikit,malah ratusan ribu kini berada di pusat serenti. 
 
Bayangkan ratusan ribu undi org kita terpaksa disimpan dipusat serenti.Bila tiba PRU mahupun PRK, mereka ini tidak dpt keluar mengundi disebabkan kesalahan berat yg mereka lakukan itu.Kenapa ini terjadi pada bangsa kita? 
 
Baru2 ini pihak polis berjaya menahan dadah bernilai jutaan RM dipulau pinang. Dan juga kes IC palsu serta kes bom dan peluru juga dipulau pinang. Ini seolah ada satu perancangan rapi sedang dilakukan dari arah sana. Dari arah negeri yg dikuasai oleh orang2 tertentu. 
 
Bangsa kita di rosakkan pada skala yg besar dr dulu hingga kini. Seolah ada kumpulan yg kaya, sdg hendak menjahanamkn bangsa kita ini secara besar2an. Mereka mahu undi melayu dihancurkan dengan dadah durjana ini. Bayangkan di felda2 dan di kg2 sana. Berapa ramai penagih tegar yg masih berkeliaran mencari mangsa utk mencuri dan hasilnya utk membeli dadah. Kerana itulah bangsa mendtg cuba sogokkan kpd bangsa kita perkara2 hiburan dan fantasi. 
 
Berapa bnyk rancangan hiburan yg dikelolakan oleh bangsa mendtg itu. Gegarvaganza,rajalawak,otai masih berbisa, sikecil dan pelbagai rancangan hiburan demi utk menukar tumpuan kita dr memikirkan masalah negara. 
 
Bila org kita sudah seronok berhibur,maka senanglah kumpulan yg satu lagi utk menjual dadah dijalanan. Mereka ini tidak memikirkan halal haram kerana mereka ini bukan beragama islam. Yang penting, keuntungan segera dan hancurkan bangsa kita dlm masa yg sama. Itulah strategi mereka dari dulu hingga kini. 
 
Kalau tgk statistik di pusat anti dadah negara, 93% adalah org kita, cina 2% dan india 2%,lain2 dalam 3%. . Statistik ini menunjukkan seperti ada satu pelan jangka panjang dalam mereka ingin menakluk negara. 
 
Oleh itu, kempen BMf ini amat penting buat umat islam dinegara ini. Kita wajib fokus kayakan org kita yg taat pada agama dan juga bangsa. Bila bangsa kita kaya,mereka tidak akan buat jahat pd bangsanya sendiri. Berbanding bangsa mendtg, kita yg kayakan mereka dalam perniagaan yg akhirnya bila mereka sudah kaya,mereka bersatu pula dlm merangka strategi utk rosakkan bangsa kita. 
 
 Kita wajib sedar perkara ini tuan2 dan puan2. Jagalah anak2 kita dr perangkap dadah bangsa ini. Berikan agama dlm dada dan jiwa anak2 kita agar mereka mampu menepis segala ujian besar yg sebegini suatu hari nanti. 
 
Apa pendapat kalian semua? 
Wallahuaklam 
Jauh sudah kufikirkan 
Www.dadiydoo.com

2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.