Apa lagi cina ni mahu?

BMF 
Bendera Malaysia First Aku ni tak faham apa yang apek2 kat malaysia ni nak sebenarnya. Mereka ni nak malaysia jadi kominis ke apa? Sejak malaysia baru ni aku hari2 sakit jiwa bila baca berita dan juga berita2 sebegini. 

Kalian bayangkan, Malaysia yang dah merdeka 62 tahun, masih ada rakyat terutama apek2 yang tidak tahu bendera negara sendiri. INi melampau beb. HAri tu kes tulisan jawi korang kata 'macam tahi lembu', lani bendera Malaysia pula korang 'kominiskan'. 

Apa punya bangsatlah korang ni. BAru pegang negara setahun lebih, habis kucar kacir jadinya. Nampak tak tuan2 puan2 semua.... inilah bahananya bila kita sentiasa mengayakan apek2 yang tak sedar diri ni. 

Pemimpin2 mereka tidak kisah langsung tentang perkara ini dan membiarkan kita semua bergaduh siang malam agar mereka dapat terus merancang utk menipu dan terus menipu. Rancangan kita hanya ada BMF , kalau ini pun mati, pacaklah bendera bintang 3 atas kubur kalian. NI depan mata mereka rosakkan imej negara dengan bendera komunis pada bendera kita. 





Sejahat2 rakyat israel, mereka tidak pernah ubah bendera negara mereka menjadi sebegini. Kalian fikirkan, baru2 ini kes IC palsu diPulau Pinang. Ribuan ic dijual begitu sahaja kpd pendatang dr china. 

Kenapa China dan kenapa dipulau pinang. Selepas itu kes ribuan rakyat china menjadi scammer di cyberjaya. 
Rakyat china sendiri tidak berani nak lakukan kesalahan di negara mereka, lalu mereka datang kesini beramai2 dgn dibantu oleh orang2 kenamaan tertentu selepas mereka menguasai negara ini lepas pru14. 

Ini seperti ada sesuatu yang sedang mereka lakukan ditanah air kita ini. Seperti mereka ingin memasukkan seramai mungkin warga keturunan mereka ketanah air kita agar dapat menyaingi jumlah penduduk kita yang semakin sedikit ini. Untuk meramaikan umat china disini, mereka ukirkan bendera komunis pada bendera kita untuk memberi inspirasi kepada rakyat china agar datang ke malaysia tanpa was was. 

Apa nak jadi dengan negara kita tuan2 dan puan2. Umat kita ni ramainya kaki ketum,kaki ganja, kaki pil kuda dan sebagainya. Yang gadis kita pula, kaki buang anak, zina sana sini, lari dengan boyfriend indon/bangla dan macam2 masalah sosial yang memeningkan kita. 

Yang poltician pula, kaki menipu, kaki pompuan dan kaki paw duit orang. Kita tidak boleh bertelingkah lagi sesama kita. Masa untuk bergaduh sudah habis. 




Kini masa untuk bersatu untuk selamat kan negara dari wakil komunis mereka di negara kita yang semakin ramai itu. 

wallhuaklam 
jauh sudah kufikirkan 
www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.