Apa lagi yang mereka mahu disini?

Negaraku. 
Tahniah buat rakyat Sabah kerana dpt cuti krismas 2 hari. Ini baru betul nak jadi kerajaan, semua impian pasti mudah dilaksanakan wpun ketuanya orang Islam. 
 
 
Teringat ketika pairin ketingan menjadi KM Sabah selama beberapa tahun dulu. Lama beliau mnjd KM tapi tidak juga Krismas menjadi 2 hari sdgkan Pairin tu SU Gereja Asia rasanya ketika itu. Ketika bro Shafie ni jadi KM, beliau dikelilingi oleh orang2 kuat non muslim krn jawatan yg dia pegang ini adalah atas ehsan kwn2 mereka terutama drpd bangsa Dap. 
 
 
 Siapakah pemberi rezeki terbaik
 
 
 Mungkin juga bro shafie ni sdg memancing pengundi2 di Kimanis agar mengundi pro Warisan (PH) dlm PRK akan datang dgn diberi lebih cuti kpd kaum jiran itu. Inilah juga yg terjadi di Putrajaya rasanya.Walaupun PM org kita (yeke?) , tapi kuasanya agak terhad. Sampai nak tolong org miskin pun Kabinet atok tak setuju. Siapa kabinet atok? 
 
 
 
Kabinet atok semuanya adalah kaki2 samseng,pendendam, pendengki khianat dan pembangkang tegar yg duduk dlm kerajaan ketika ini. Kerana itulah negara ini bergerak kebelakang. Dulu mereka kata kerajaan BN ini tak pandai memerintah,lani Allah beri mereka kuasa, tapi akhirnya terserlah bahawa PH ni lebih kokok dari terbang. 
 
 
Apa kata anda? 
Keep the momemtum HIGH 
 
Wallahuaklam 
Jauh sudah kurenungi 


ps: Sebelum anda meninggalkan blog ini, pastikan anda klik sekali pada mana2 iklan gugel (klik disini) yang ada dalam blog ini sebagai tanda sokongan buat kami dalam menguruskan karya ini.Terimakasih.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.