Cantik pulak bungkusan bihun ni kan.

BMF 
Sekali pandang sejuk je mata memandang pada bungkusan bihun ini. Tawadhuk sungguhlah tuan punya produk ni kerana design dia amat menepati citarasa mata memandang. Terimakasihla 'On Hing emterprise sdn bhd' kerana berjaya buat bungkusan yang indah dan damai ini. 
 
 
Kempen kita semakin ditekan.
 
 
Orang kita pun kena lawan design yg sebegini utk produk2 mereka dimasa depan. Tapi kami mohon maaf kpd pengurusan ON HING kerana buat masa ni kami dalam siri kempen utk perkasakan produk org2 islam diMalaysia. Kami cukup memahami kenapa lu olang suka gunakan logo masjid,jawi dan sebagainya. 
 
 
 
Kami tahu bahawa, bangsa lu olang tak cukup ramai utk beli produk lu. Lagi mau campur sama itu bangsa DAP+Pan pun talak moleh untung oo. Setelah siri kempen bmf ini, banyak daripada kita baru tersedar termasuklah aku yg kita semua ini ditipu hanya dgn sebuah bungkusan sebegini. Mungkin kita akan terfikir, ada gambar masjid dan jawi, lepas makan bihun ini banyak masjid dpt didirikan.. 🤣 
 
 
 
Strategy pemasaran sekarang ini lebih tertumpu kpd bagaimana nak menipu pasaran terutama pasaran muslim dinegara ini. Sudahlah kita tertipu dgn bangsa dap berwajah melayu iaitu geng2 abg mad.. 🤔 Apapun sekalung tahniah kpd tuan punya produk ni yg cukup suka lambang masjid dan jawi..semoga Allah bukakan pintu hati tokey ni dpt terima hidayah dariNya. Ameen yarabb. 
 
 
 
Selagi tuan dia masih berjiwa Dap, selagi tu lah kami akan biarkan bihun ini hanya sebagai penyeri dirak2 kedai2 diseluruh negara dan tidak didalam perut kami. 
 
 
Keep the momemtum HIGH 
Wallahuaklam 
Jauh sudah kufikirkan  


ps: Sebelum anda meninggalkan blog ini, pastikan anda klik sekali pada mana2 iklan gugel (klik disini) yang ada dalam blog ini sebagai tanda sokongan buat kami dalam menguruskan karya ini.Terimakasih.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.