Dah macam beruk dah aku tengok puak2 ni.

BMF 
Be Madness Fellow 
Makin lama makin gila negara kita. Mcmana ada pameran tatoo dibenarkan dlm negara ni. Aku tgk org bertatoo ni tak ubah mcm anjing yg ditandakan pd badannya agar tuan anjing dpt kenal mana satu anjingnya. Bagai menconteng arang dimuka, lani satu badan dorg conteng. 


Tahukah anda, org yg letak tatoo kecil dibadannya, pasti dia akan penuhkan badannya dgn tatoo atas kerana ketagihan melihat dirinya spt makhluk jembalang. Apa yg cantiknya bertatoo aku pun tak tahu. Kalau bini bertatoo, takut2 tgh malam dia ngigau berbogel, dah laki takut jembalang ke pontianak yg masuk rumahnya. 


Menteri pelancongan adalah org islam. Tapi otak liberal mcm otak nazri aziz dulu. Dah tahu bertatoo ni satu ketagihan buat budak2 ni, sampai kemaluan pun dorg tatoo kan, bila kemaluan dah bertatoo,pasti dorg nak tunjuk kemaluan tatoo tu. So terpaksalah berbogel dikhalayak ramai agar lebih ramai akan buat mcm tu. 

Masa aku di perhimpunan anti icerd dulu beb. 


Ini bisnes giler namanya. Dah rupa siamang dah aku tgk. Siamang pun takder tatoo kat badan dan kemaluan. Nampak tak sahabat2 semua. Makin hari makin giler dibuatnya. Malaysia ni terkenal di dunia arab sbg antara negara islam yg baik, tapi disebabkan ada bangsa DAP yg rakus kejar duit, habis budaya2 giler dibawa masuk sejak mereka berkuasa. 


Oct Fest, kumunism, dadah,kpop, dan tatoo semakin menjadi2 dipasaran. Target market mereka adalah umat melayu yg layu ni. Bayangkan kalau melayu itu Allah tak beri Islam pd mereka dulu, aku fikir dah jadi beruk dah semua anak2 melayu kini. Diputrajaya sana, ramai pemimpin2 dikalangan org kita yg menjawat pelbagai jawatan penting negara. Tapi kerosakkan yg mereka bawa semakin hari semakin extreme dibuatnya. 


Musuh2 agama sentiasa berlegar2 di sana mencari ruang utk LEGALISE serangan mereka pada kita. Apa misi kita utk tangani masalah ini? 


Fikirkan sahabat2 semua demi anak2 kita. 



allahuaklam 
Jauh sudah kufikirkan 
Www.dadiydoo.com


 ps: Jangan lupa belanja klik pada iklan gugel dalam blog ini yea sebagai tanda sokongan dan utk perbelanjaan kami menguruskan blog ini. Terimakasih.


No comments

Powered by Blogger.