Hebat anak-anak muda kita ini.

BMF 
Mereka dibawah ini adalah sahabat sampai keliang lahad. Mereka ini adalah antara usahawan inovasi yang hebat dan berdaya saing dipasaran. Boleh lawati mereka di @ Www.onediversity.com.my  
 
 
Baru2 ni mereka berjaya menghasilkan sebuah dapor pemprosesan kayu gaharu sehingga menghasilkan minyak gaharu bermutu tinggi serta dpt mengeluarkan air hidrosol yang berkualiti utk pasaran. Syarikat mereka ini tidak ramai, tapi setiap individu didalamnya begitu gigih menghasilkan produk yg bertaraf fardhu kifayah utk ummah. 
 
 Kilang ini amat besar,mampukah kita menandinginya?
 
 
 
 Jika kalian ada tanah kosong, mungkin tanaman pokok gaharu patut anda fikirkan. Minyak gaharu yg bermutu tinggi, adalah produk yang amat bernilai, baik utk pasaran tempatan mahupun timur tengah. 
 
 
Sidang akhbar mereka disini. 
 
 
Dan dengar cerita, syarikat sahabat sampai liang lahad ni juga menawarkan produk2 gaharu berbentuk OEM dimana anda boleh letak jenama anda sendiri utk produk yg anda inginkan spt sabun, minyak wangi dan sebagainya. Inilah kebaikkan BMF yg melanda negara kita baru2 ini. 
 
 
 
Ramai rupanya usahawan2 kita dalam setiap kategori dipasaran ini. Tidaklah kita hanya tertumpu pada gerai2 makan yg banyak dimana2 dan juga produk2 tudung sahaja. Kita doakan agar sahabat sampai liang lahad saya ini terus maju dan dapat memberikan banyak manfaat kpd masyarakat kita baik di Malaysia mahupun didunia. 
 
 
Keep the momemtum HIGH. 
 
Wallahuaklam 
Jauh sudah ku tertinggal  


ps: Sebelum anda meninggalkan blog ini, pastikan anda klik sekali pada mana2 iklan gugel (klik disini) yang ada dalam blog ini sebagai tanda sokongan buat kami dalam menguruskan karya ini.Terimakasih.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.