Negaraku | Apa punya Mujahid la dia ni.

BMF 
Bapak Mujahid First Gambar ni mungkin dah lama, tapi isunya masih segar. Bapak mujahid ni dulu pernah mengajar disekolah aku di ipoh dulu.
 Dulu aku anggap cikgu aku la, tapi lani merapu sungguh dia ni. Tak sangka plak dia sanggup jadi budak suruhan DAP... Sanggup hapuskan kekuatan umat islam dgn tidak menyokong kempen BMf. 
 Pesan Hang Tuah utk bangsa ini
Aku pun naik malu nak ngaku cikgu. Dia ni lebih perihatin agama lain dr agama sendiri. Dulu konon nak bawa islam mnjadi agama yg berkuasa di negara kita, tapi lani gunakan islam utk kocek sendiri. 
Ayah jer dulu kepala PAS yg hebat, bila jatuh kat anak, terus jadi lahanat. Angin je tgk muka mamat ni. Hari2 jadi jurucakap DAP.... Korang OK ker dgn mamat ni.?
wallahuaklam
jauh sudah kukembara
www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.