Undang-undang negara atau undang2 rimba?


Undang2 biskut merry. 
Pelik dah undang2 di mlaysia ni. Ini betul2 undang2 terpilih. Betul2 undang2 rimbabara ni. Terang2 udang2 diMalysia ni hanya utk musuh sahaja dan tidak untuk kawan2. Selamba jer AG open bongkarkan dari mulutnya yang menunjukkn dia ni AG yang bias. 



Beberapa kes DAp semua lepas? LGE kes terowong, kes rumah bunglo, kes ahli dap seludup barangan rokok dan minuman keras,kes semburit, kes selak kain amoi oleh pegawai mat sabu, kes ganja anak mat sabu, kes jam tangan pegawai salehudin ayob, dan pelbagai kes dari parti ph semuanya simpan bawah mangkuk tandas dirumahnya.? 


 Bukan biasa2 mamat ni .


Kini terbaru, kes rafizi,pegawai nya nak ON semula kes, bila piji sound terus nak ambik tindakkan pada pegawai nya pula. Apa punya undang2 kat malaysia ni daaa.. Nampak sgt undang2 negara hanya berlaku utk rakyat, parti lawan dan pendatang asing sahaja...untuk ahli kelab PH, mereka kebal buat masa ni? 


Nampaknya semua sudut politik negara sudah dikotori oleh puak2 dap ini dan melayu seangkatan dengannya. Inilah akibatnya bila negara dipegang oleh orang yang tiada iman didada. Siapa berani nak audit atok,para menteri yang korup tu semua kalau mereka tidak takut pada Tuhan. 


 Aku ni malas nak layan Mkini ni, tapi ada isu mcmni mmg sakit jiwa juga dibuatnya. Oleh itu kita kena alert dgn berbagai2 isu dlm negara demi masa depan kita smeua. Projek IC di penang juga senyap lani. Adakah mudah dapat IC malaysia ni? 
 



Takut2 Malaysia ni jatuh ketangan CHINA disebabkan pendatang2 dari sana yang tiba2 mnjd warga negara lalu boleh mengundi pula. 
Apa kata kalian semua. Keep the Momemtum always ON bro. 



wallahuaklam 
jauh suadh kufikirkan 
www.dadiydoo.com


  ps: Sebelum anda meninggalkan blog ini, pastikan anda klik sekali pada mana2 iklan gugel (klik disini) yang ada dalam blog ini sebagai tanda sokongan buat kami dalam menguruskan karya ini.Terimakasih.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.