Tanah kampong tergadai gara2 iklan ini


Peringatan! Perangkap ini antara perangkap paling maut utk bangsa kita. Banyak tanah2 pusaka tergadai disebabkan masalah ini. Hanya yg gila babi sahaja berani buat hal dgn tokey babi ini. Hari ni terpampang di tiang2 letrik kg aku banting ini. 'Celaka sungguh lah puak2 cina dap ni nak makan tanah2 disini'. bisik hati aku. Aku dgn niat nak tolong bangsa, aku ragut poster ni dan aku bakar nya kerana poster ini adalah celaka buat bangsa. 'Sekali kau terjerat dgn sicelaka ini, sampai mati kubur kau dicarinya'. Dorg letak nama2 melayu utk kaburi hidup kita. Berapa banyak produk2 kafir yg bertopeng muka melayu jd penghias botol2 mereka. Dalam bab pinjaman pun babi2 ini cuba utk menipu dgn pinjam nama2 melayu.Percayalah, sekali kau pinjam duit dari babi ini, insyaAllah tanah mak bapak korang akan tergadai utk membayar babi2 ni punya bunga. Ingatlah kawan2... mereka ini sudah melampau. Mereka bukan nak kan duit kita, tapi tanah dah maruah anak gadis kita utk ditebus dgn hutang ini. wallahuaklam jauh sudah kukembara www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.