Abg mujahid ni lain mcm ilmunya

Throwback

Negaraku Aku rasa apek cina dlm siri ulasan apek cina lagi bagus jd menteri agama islam dari thamby mujahid ni. Kalau bab2 agama lain, siap paksa suruh anak2 kita kat sekolah join pesta pongal, pesta tanglung dan sebagainya.. porahhh cittt lah thambi mujahid. Tahun ni nya korban aidhil adha eloklah kita buat disekolah kerana ianya dpt merapatkan lagi silaturrahim sesama rakyat. Sembelih lembu sama2 , dan kita agih2 kan daging pada semua. Barulah harmomi kan thambi muja.. Dalan bab jawi hari tu, langsung tak terangkat ponggongnya. Buat pekak jer.. Tanah2 TH habis semua dijual kpd kroni pasal tokong suruh jual. Dah lah tak pandai jadi menteri, merosakkan tabung haji dari ada income terus xder income. last2 nak niaga dgn jemaah plak jual pakej haji mahal giler. Kita ni, ada pemimpin melayu, tapi semuanya balaci jer.. Semua pemimpin pan ni balaci jer. Ada menyusahkan orang, kalau tak der , tak best plak nak bahan. مالڠ سوڠݢوه كيت داڤت ڤميمڤين بالاي اني. موك ڤون داه تك د نور. لاݢي نك منيڤو ج. Aku tahu ada budak pan akan muncul dlm komen ni..Korang perati La elok2 nanti yea.. mesti dia backup baiknya. wallahuaklam jauh plak aku benci tgk mujahid tu Jom lepak @ www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.