G25 yang menyesatkan kita atau macamana?

Throwback
Negaraku. 
Rupanya ahli G25 ni ada keistimewaan mereka sendiri yang kita semua tidak tahu. Walupun ramai ahli2nya wanita yang sudah menopous dan tidak berselera utk dilihat, mereka ini diberi keistimewaan yang cukup menarik untuk kita ketahui. Selain daripada gaji pencen yang besar, mereka ini tidak perlu menutup aurat terutama aurat rambut sampai mereka meninggal dunia. 
 
 
Ini adalah dikhaskan hanya untuk G25 sahaja. Orang lain tidak diberi keistimewaan untuk masuk neraka mcm dorang ini. Kumpulan G25 ini adalah kumpulan yang merugikan umat melayu islam ditanahair kita tapi menguntungkan puak2 musuh islam disini.Mereka ini sebolehnya nak orang melayu menganut pelbagai agama dlm negara ini agar lebih warna. 
 
 
Oleh itu mereka lebih layak keneraka bersama2 musuh islam. Mereka ini lebih cakap dr org kafir dlm menyampaikan hajat musuh2 islam. Kumpulan ini kata islam hanya untuk diri sendiri.Oleh itu jakim , pejabat agama semua tidak perlu. Kalau kalian semua ada awek yang bakal mak mertua korang ada hubungan dgn kumpulan GString25, adalah baik korang mohon undur diri. ini kerana kumpulan ini dan anak cucu mereka dikhaskan utk yang berani keneraka sahaja. So anda tak perlu joinlah mereka ini yea.. 
 
 
Maka tahu lah kita bahawa kenapa bangsa kita semakin lemah dan lesu sebelum ini. Kerana ada puak2 sebeginilah yang menjadikan kita keliru dan pening memikirkn halatuju diri kita dan keluarga. Musuh islam tidak lagi menyerang kita dengan peluru dan bom, tapi dengan melantik orang2 dikalangan kita untuk hancurkan kita dan agama kita yang suci ini. Jadi , hati2 lah yea dengan kumpulan Gstring25 ni yea.
 
Senarai ahli gstring pada link dibawah ini http://www.themalaysianinsider.com/ba... 
 
 
wallhuaklam 
Jauh sudah mereka sesatkan kita. 
Belanja klik ads @ www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.