Jawatan itu bukan untuk kaum hawa kak.

Throwback.
Negaraku 
Aku pun tak faham dengan kak pah ni. Mula2 nak tunjuk hero dgn dedahkan audio yg dikatakan abg jib punya, sekali orang ramai bantai dia kiri kanan depan belakang, kawan dan lawan hentam dia, tup2 alih siaran konon ada orang nak penaya dia..puiiiiii.. 
 
 
 Itulah kak pah, nak sangat jadi hero atok. Atok dah biasa kena maki2 macamni. Kak pah baru nak up, tunjuk hero sangat kan dah mengena. Yang dok serang kak pah tu bukan sahaja geng2 pembangkang, kawan2 lama kak pah yang bnyk hentam kak pah oiiiii... Itulah kan, bila niat tu jahat sangat, tak sampai 24 jam tunjuk hero depan wartawan dengan clip audio, Allah pulangkan balik kemaluan itu pada kak pah. 
 
 
Haaa baru kak pah tau betapa besarnya kemaluan kak pah sekarang ni. Itu baru sikit tu kak pah oiii, kalau kak pah lagi lama kat sprm tu, aku takut kemaluan kak pah akan membesar sampai terkeluar kak pah... Baiklah kak pah berhenti jadi ketua sprm, pompuan tak elok jadi ketua terutama kat tempat2 panas mcmtu. Bukan apa kak pah, yg meluat dengan kak pah ni ramai, jadi kerusi sprm tu memang menggelegak utk pompuan mcm kak pah yang hati tisu ni. 
 
 
Oleh itu, cepat2 lah cari kerja lain kak pah. Abg non and the geng bukan suka kak pah sangat. Dorang tu tunggu buah jer, ada isu memang lumatla kak pah dikerjakan. Lani jangan bebankan polis dengan karenah kak pah tu. Polis dah bnyk sgt kerja2 politik yang tak perlu dibuat sebenarnya. 
 
 
Semalam jer dah geng2 atok buat hal kat kondo. Kesian abg2 polis. Bnyk benda nak cover. Biarlah polis jalankan kerja mereka yang lebih hakiki dari dok melayan karenah politik korang ni terutama daripada parti kak pah dulu tu. Entahlah kak pah, lagi lama kak pah kat situ, lagi teruklah kak pah dikerjakan oleh kawan2 kak pah... Kak pah jangan ingat ilmu kak pah dah cukup handal, ilmu abg jib lagi power dari ilmu kak pah tau... sian kak pah. 
 
 wallahuaklam 
jauh sudah kuperatimu 
singgah di www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.