Mall kita berdiri megah di nusantara

BMF 
Alhamdulillah, akhirnya sebuah impian ummah berjaya direalisasikan disebuah kota ISLAM yang diberi nama Raudhah City di cyberjaya. Mall Malakat ini adalah simbol kekuatan ummah salam mengangkat mercu bangsa kesatu tahap yang lebih mulia.
 
 
Kini para usahawan2 kita yang bertebaran di sana sini mencari ruang utk bernafas, kini peluang untuk kehadapan bersama2 ummah insyaAllah akan terbuka lebih luas. Inilah impian kita sebenarnya. Kita adalah pedagang dunia dahulu kala,sehingga papa kita di jajah anasir bangsa, kini dengan berkat sama jiwa, Allah angkat kita satu arah satu tujuan demi syurgaNya. 
 
 
 Malakat mall ini adalah yang pertama ditanah melayu ini. Akan wujud lagi di seantero negara, agar jaringan terus meluas dan melebar, dan bangsa kita naik semula disebalik kedaifan yg tercipta. Jadi malakat mall akan terus wujud berdekatan dgn anda, mall ini adalah 100% usaha org kita. Baik dari produktion,pengedar dan juga penjual. 
 
 
 
Inilah impian kita bersama ppim dlm menjayakan hasrta bangsa insyaAllah. Apa tugas kita pula? Support hingga hembusan nafas terakhir kpd usahawan2 kita diseluruh negara. Jom nanti bila mall ni dah siap, boleh ajak2 anak2 kesana yea.
 
 wallahuaklam 
jauh sudah kukembara  
www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.