Sedap korang tapaw pau dorang erk

BMF 
Tak sangka dua bradik ni jadi kaya dengan menjual paw sedap ni... Aku tak pernahla rasa paw ni sebab selalu aku beli paw ni dari penjual tepi jalan jer yang muslim. Siapa pernah makan paw sedap ni? Maknanya korang lah yang telah mengayakan dorg ni sampai ketahap yang digelar jutawan.
 تك سڠكا ڤولك مريك ݢونا نام سداڤ انتوك ڤرودوك دورڠكن. مكناڽ ڤاسارن دورڠ لبيه تراره كڤد ڤاسارن اورڠ كيت. دڠن نام سداڤ مچمتو تنتوله اورڠ كيت اڠݢڤ اين ڤرودوك موسليم. 
 Bukan sikit jualan mereka ni. Satu malaysia dorang pasarkan. Ada halal jawi lagi tu. Cuma dorg tak mandi wajib dan berak tak basuh jer. Tapi kesedapannya hanya yg pernah rasa je kot yang tahu.
 كناڤ اورڠ كيت سوك ماكن ڤاو چينا بوات؟ يڠ دتنجوڠ ماليم ڤون اورڠ كيت جوݢ يڠ جادي ڤلڠݢن اوتامڽ. اڤ يڠ سداڤ ساڠة سمڤي بربوت٢ اورڠ كيت نك تلان تو.
 Jadi aku sekadar berikan info jer utk kalian semua. Kalau kalian memang orang PAN , aku tak boleh nak kata apalah. Dah tekak korang memang suka makan makanan puak2 ni. Orang kita buat paw tepi jalan tu dari pagi sampai petang, dari motor baru roda 3 sampai buruk motor tu pun korang tak beli pun. Tapi yang ni siap simpan stok dan bawa balik kg bagi keluarga disana plak makan. 
Adakah paw orang kita tak cukup بابي dalam inti dia? korang fikirlah sendiri. Tugas aku 'DONE'. 
Wallauhuaklam
 jauh sudah kukembara 
 @ www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.