Apalah sial kau ni jad

Throwback
BangsaKu 
Masa daftar jadi lelaki, sampai epot jadi separa , sampai mekah jadi pompuan. Aduh abg jad ni, janganlah mcmtu. Gentleman sikit. Takkan dgn Allah pun kau nak menipu (walaupun Allah tahu segala2nya) 


Hari tu abg jad tunjuk celah kangkang kat dunia. Naik pening aku nengok nya abg jad oii.. Suara Allah dah setting suara lelaki, tapi abg jad adjust nak jd suara pompuan.. Kemaluan abg jad boleh sorok, tapi suara jer Allah tak bagi ilmu mcmner nak sorok. Pasal tu lah Allah tak izinkan abg jad masuk mekah. Dah kena halau dgn pihak berkuasa sana. 


Buat malu je abg jad ni tau. Tak kuasa i mcmni , malu umat jer abg jad ni. Dah pihak saudi sana pikir org malaysia ni terlebih kreative .. sampai kemaluan pun nak adjust. Sudahlah mcm2 ubat kuat ada dipasaran kita, ini plak ada yg tak tau jantina pun terlepas kesana. Yang aku heran tu, ramai plak pembeli2 produk abg jad ni. 


Apa yg hebatnya produk abg jad ni sampai dia jadi kaya raya melampau2 tu. Nak kata dia jual ubat keras, dia pun dah takder benda nak dikeraskan. Kosmetik apa yg sampai pompuan2 mesia jadi kemaruk nak beli tu. Entahlah abg jad. 


Kau nak cari publisiti or kau dah hilang identiti aku pun pening.Masalah negara pun aku dah pening, tambah plak masalah kau ni abg jad. Gi sambung balik la abg jad, kayu pun kayu la janji gedik / gadang.. Korang yg dekat dgn dia tu , ajaklah dia mancing. Mana tau dpt sotong dia jadi elok balik. 


wallahuaklam 
jauh sudah kuperati 
lepaking @ www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.