Barang pondan pun laku..hairan betul

Throwback
Negaraku. 
Inilah akibatnya korang support sangat produk jualan mereka dipasaran. Makin menjadi2 puak2 ni kalau kita dok layan dan sokong mereka selama ini. Ada sorang lagi yg lembut yang patut menjadi perhatian kita semua iaitu datuk sri A.S tu. 
Mereka ni dah hanyut dalam kekayaan yang asbabnya adalah dari kita yang support bisnes merapu mereka itu. Bukan kita menafikan keusahawanan mereka yang mampu hidup kaya dengan jualan produk2 kecantikan ciptaan mereka. Tapi disebaliknya itu mereka menjadi tak ketahuan hala dengan kekayaan yang Allah berikan sehingga sanggup ubah diri dari yang ditentukan olehNya kepada kini. 
Pondan2 ni sebenarnya minta perhatian dari kita. Mereka cukup seronok kalau kita panggil dia maknyah ataupun makcik ke apa ker. Bila kita melayan mereka dengan kesukaan gelaran itu, maka makin teruklah mereka akan beraksi kepondanan mereka itu. Mereka selalu guna ayat 'kami terkurung disebalik badan lelaki'. Haktuiiii!!! Memang puak2 ni memilih untuk jadi pondan dan bukan keliru dengan identiti mereka sendiri. Sanggup berbuat apa sahaja untuk kelihatan ayu dan cantik. Dan sanggup berbuat mcm2 dosa terutama seks sonsang sebagai tanda mereka ni shemale. 
Adakah ini yang kita ingini berlaku dalam masyarakat.? Korang ingat tak pakcik mujahid rawa pernah berjumpa secara rasmi dgn puak2 ni suatu masa dulu dan sanggup mengeluarkan kenyataan bahawa puak2 pondan ni boleh gunakan toilet wanita jika perlu. Apa punya sewellah pak mujahid ni dok layan pondan sampai sanggup ceroboh toilet wanita nak beri pada pondan2 ini. 
Macam2 lah perangai 'yakjud makjud' kat negara kita ini. Ada yakjud makjud sasa lelaki yg suka main pintu belakang, ada 'yakjud 'makjud ayu gadis yg cinta sesama payudara, ada pula yang suka pondan terlajak giler dan yang lagi haru dia suka semua jenis seks yang ada atas muka bumi ini. Yakjud makjud ni rupanya bukan haiwan yang berkeliaran dan merosakkan harta begitu sahaja dan lari, tapi mereka ini amat kuat dan ramai sehinggakan kerajaan Iskandar Zulkarnain terpaksa kurung mereka dalam tembok besi kerana tidak mampu melawannya secara berhadapan. 
 Pakar yaajud makjud ada kongsikan bagaimana nak ketahui siapa mereka dan pembongkaran ini cukup mengejutkan. Aku pun termenung bila beliau cakap macamtu.. Tonton videonya pada link bawah ini.
Oleh itu, jauhi produk2 pondan yang ada dipasaran negera kita ini. Kita jangan jadi asbab mereka semakin menggiler dengan peel merapu dan penuh noda itu. Misi kita utk 'hapuskan' budaya pak sajad dan kawan2nya dari pasaran negara kita ini yang telah memalukan negara dan umat islam. Buat artis2 yang gedik2 tu carilah tukang mekap yang betul2 perempuan dan jgnlah bg job pada bapok2 untuk solekkan korang. Dan carilah produk2 yang betul2 dijual oleh insan2 yang kenal siapa diri mereka dan bukan dengan insan2 yang musykil ini. 
HAramkanlah untuk diri anda untuk guna produk2 mereka ini baik yg konon mcm lelaki ataupun yg konon macam wanita itu. Payah dah kalau dah terlajak laris dan terlajak poyo ni. Baiklah kita sokong makcik ni jual produk kecantikan dari pondan2 yang konon mampu melahirkan zuriat. Sudah tentu makcik ini ada zuriat yang perlu di payung dari pakcik jad yang hanya mampu kencing berdiri sahaja. 
Sokong makcik ini jika ada yang mencari2 produk solekkan halal dan thoiyiban @ 
  Peninglah aku dengan shemale ni !!!! 
wallahuaklam 
jauh sudah kukembara  
www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.