Beri awok peluang menang yop /yong.



Beraye di Kampong sane

Kali ni awok di ajak oleh kawan2 suruh masuk pertandingan MohKome buat video pasey negeri Perak Darul Ridzuan ini. Mulanya awok segan juge sebab mane awok reti nak buat video2 drama ini. Awok selalu buat video syok sendiri jer. Ate mane nak membuatnye.

Jadi demi menyahut seruan kawan2 tu, awok cube le juge. Betui juge kata deme tu , ialah mana tahu menang tempat ke 2 , boleh ler dapat ipad satu. Nak beli sendiri duit tak mandang, sementelah ada orang bagi hadiah ni apa lagi hayun jerle apa video sekali pun yeadakk.

Tulah, kalau kome ada lalu disini, tengok ler video teman ni. Dan kalau kome rase awok patut menang, share ler video ni kat orang lain yedakk. Manalah tau dengan kome share video teman ni dapatlah teman peluang besor nak menang kalau di izinkan oleh Allah. Ameen.

Itulah jelah awok nak kaborkan, siape ler awok ni kalau kome tak nolong...Doakan awok yea.

wallahuaklam
Jauh sudah ku terlantar @
https://www.shopee.com.my/modayuhm

3 comments:

  1. Ulu perak d sg.bayor,belah bt.kurau ijok semua pelat lagu pattani..lagi dalam lagi pekat.tapi tak sepekat baling,sik semua.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih tuan atas perkongsian ilmu yang bermanfaat ini.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.