BMF : Beza bila cina masuk ISLAM dengan kita dah lama islam.


Bmf
Itulah bezanya antara cina muslim dengan cina kafir. 
Kalau kita tengok bro Firdaus Wong berbanding dengan kita yang dah lama muslim pun terasa jauhnya ilmu kita dengan dia. Dan malah beliau ini lebih kuat BMF nya berbanding dengan kita walaupun dipasaran banyak produk kaum dia dijual.

Kerana itulah ISLAM telah mengubah seseorang dari biasa menjadi luar biasa. Kini bro firdaus wong ini membuka lagi kedai mesra muslim di Shah Alam Selangor dengan bujet sendiri (tidak mememohon bantuan kerajaan) dan menjual produk2 muslim yang banyak dipasaran sana. 

Tugas bro firdaus wong sudah dijalankan. Sekarang tugas kita pula untuk beri sokongan pada peniaga2 hebat seperti mereka ini.

________________________________________

Disini juga saya ingin memperkenalkan produk terbaru dari kedai kecil kami di Shopee iaitu produk yang diberi nama MUG SABDAAN BAGINDA SAW.





Mug unik ini ditulis pada luaranya adalah sebuah hadis BAGINDA SAW tentang NIAT. Iaitu semua perkara dinilai berdasarkan niat seseorang. Itulah indahnya AGAMA ISLAM ini.

Apa motifnya MUG SABDAAN BAGINDA ini?

Antara yang saya selalu fikirkan adalah, bagaimana kita hendak sampaikan mesej2 islam ini kepada lebih ramai orang sedangkan kita ini jenis yang pemalu dan tidak pandai untuk menyampaikan secara berdepan dengan seseorang.

Jadi saya fikir, kenapa tidak kita sampaikan mesej2 sebegini secara tanpa sedar kepada orang ramai. Mungkin kita ada mug ini di pejabat, lalu bila masa untuk minum bersama rakan sekerja, mug ini akan memainkan peranannya sendiri. Pasti rakan2 akan membacanya tanpa perlu kita memaksanya dan insyaAllah tugas kita tercapai disitu.

Begitu juga mug ini berada dirumah, mungkin kita boleh hidangkan hidangan untuk para tetamu dengan mug unik ini . PAstinya para tetamu akan dapat menbacanya dan tugas 'menyampaikan walau satu ayat' itu insyaAllah tercapai juga.


 Mug ini juga boleh dijadikan perhiasan dirumah dan juga sebagai hadiah buat tersayang mahupun rakan taulan. Tugas kita adalah sampaikan seberapa luas mesej2 ISLAM ini kepada lebih ramai orang didunia ini secara tanpa sedar dan santai.



 Bagaimana untuk mendapatkan MUG unik ini? Dapatkan di kedai SHOPEE saya dengan klik link dibawah ini.



Semoga usaha kecil kita ini mendapat manfaat untuk kemajuan ISLAM tercinta.


Sokongan anda amat bermakna buat saya sekeluarga.

walalhuaklam
Kita budayakan berniaga.
www.dadiydoo.com

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.