Doa orang teraniaya dimakbulkanNya

Throwback
 Negaraku. 
Benar juga pernyataan pada gambar diatas ini. Sejak PH memerintah, berapa puluh ribu pekerja terpaksa dibuang disebabkan salahurus negara oleh bangsa dap itu Ini ditambah pula dgn sikap PAN yg tidak banyak bantu perjuangan bangsa dan agama.

Daripada puluhan ribu pekerja yg terinaya dibawah kerajaan PH ni, ada doa2 drpd mereka yg Allah angkat dan makbulkan dan kini puak2 bangsa dap ini pula dibuang kerja dan tidak lagi bergaji dan berpencen spt sebelum ini. Pekerja2 org kita yg ada keluarga yg perlu dibela dan diberi makan kini menung memikirkan masa depan. 





Dahulu merekalah yg melaungkan agar undilah PH, tapi setelah menang,.nasib mereka pula yg terancam dgn perberhentian kerja oleh majikan disebabkan salah urus negara oleh memteri2 pasola itu. Kita harapkan agar negara dpt ditadbir elok semula oleh kerajaan.baru nanti. 

 
Aku faham kenapa atok buat semua ini. Dia pun dah boring dgn tekanan2 dr abg non yg hari2 nak jadi PM. Dan atok juga malu kalau kabinet2 dap ni masih lagi duduk disitu dlm persidangan APEC Nov 2020 nanti krn ekonomi negara makin teruk dan tidak lagi menjadi rujukan dr negara luar. 
 
Kajang pak malau kajang berlipat 
Kajang hamba mengkuang layu 
Dagang pak malau dagang bertempat 
Dagang mad sabu, akhirnya dagang syabu 

wallahuaklam 
jauh sudah kukembara jom @ 



No comments

Powered by Blogger.