Hati-hati dengan produk kuat sebegini

Khidmad Masyarakat BMf 
Hati2 kalian semua. Produk ini disahkan oleh KKM merbahaya kpd manusia. Jadi janganlah pandai2 beli produk ni dimana2. Nanti mcm2 perkara terjadi pada diri anda. 
Yang herannya, produk ini dikatakan dijual di pantai timur sana yg majoritinya adalah org2 kita. Macam dorg ni nak pedajal org kita jer, sudahlah mabok todi pun pandu langgar org2 kita juga. So hati2 semua terutama pada anak2 kita yang masih kecil yg tidak tahu apa2 berkenaan produk ini .
Mereka nampak menarik jer terus beli. Makin hari makin susah kita dibuatnya. Kerana itulah kempen beli produk BMF ni kena dipertingkatkan. Hanya pengusaha muslim yg beriman tidak akan menjual produk2 sampah sebegini. Hanya kapitalis2 yg tidak beriman yg sanggup racunkan masyarakat demi keuntungan berganda. 
Kantin2 sekolah pun perlu diawasi sama. Banyak benda2 mengarut dijual dikantin sekolah demi nak kejar untung dr anak2 yg tidak tahu erti apa2. Nasihat ini bukan utk kalian semua, malah anak aku pun terjebak sama beli benda bukan2 dikantin sekolah. Kepada ibubapa semua, kena rajin lah masakkan makanan utk anak2. Air tangan ibu itu berkat.





Macamna tahu ianya berkat? Kerana air tangan ibu yg masakn utk kita dulu mnjdkan kita sihat begini hari ini.

wallahuaklam

jauh sudah kukembara

http://www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.