Prof KKK dan sound lama dah tapi bangsa DAP tetap degil

Negaraku
Siapa tidak kenal dengan mendiang prof Khoo Kay Kim (KKK) ini. Beliau merupakan sejarawan dan juga warga negara yang bertanggungjawab dan kenal dirinya dan kenal dimana buminya dipijak. Itulah antara bangsa cina yang selalu menjadi bahan makian bangsanya sendiri.

Prof KKK ini sering menyedarkan kaumnya agar duduk tenang dibumi Melayu ini dan jangan diganggu-gugat apa yang sudah menjadi kelaziman di sini terutama ketuanan melayu, Agama Islam dan juga institusi raja-raja.



Prof KKK menjelaskan siapa pendatang dan siapa tuan.


Inilah yang menjadi permasalahan utama negara kita ini ketika PH memerintah negara ini sewaktu waktu dahulu. Mereka telah mengubah lanscape dan corak pemerintahan yang lebih bersifat memenangkan bangsa mendatang dengan diusik 3 perkara utama yang menjadi teras negara kita ini.

Yang lagi parah pula adalah, ada dikalangan bangsa kita ini yang tidak sedar diri dengan bersongkol bersama2 musuh demi untuk kepentingan diri mereka sendiri terutama para melayu yang duduk dalam PAN, PKR dan juga melayu dalam DAP itu sendiri.


Kenapa mereka (barua2 melayu) begitu taksub dengan bangsa mendatang yang cuba untuk ubah sistem pemerintahan negara kita ini? Adakah pesanan prof KKK itu hanya meliputi kaum cina sahaja atau juga ditujukan kepada orang melayu sama?
Kita sebagai umat melayu islam, tidak perlu kita merujuk kepada bangsa lain untuk mempertahankan negara kita ini, tapi kita wajib mengetahui bahawa negara ini adalah warisan nenek moyang kita yang bermandi darah untuk mempertahankannya.
 



Wallahuaklam
Jauh sudah kukembara
Follow kedai kecil saya @

No comments

Powered by Blogger.