Semoga roh kalian tenang disana.

Throwback
انا لله وانا اليه راجعون
 Selamat pulang saudara2 ku kepangkuan Ilahi yg lebih menyayangi kalian ketika ini. Maka tinggallah kami dibumi ini meneruskan sisa2 perjuangan agar bumi ini kembali tenang dari sebarang pengkhianatan oleh bangsa yg tidak berhati murni. 


 Aku tahu kalian pergi dijemput ilahi dengan asbab dilanggar oleh pemandu yg hilang kawal diri kerana mabok dengan todi. Kalian yg pergi ini, bukan calang2 insan yg mampu menabur bakti buat pertiwi. Disebabkan kesombongan bangsa yg makan babi, sedikit demi sedikit anak bangsa kita ini yg tidak pernah setitik air kencing syaitan ini masuk dlm diri akhirnya pergi atas kelalaian manusia celaka ini.


Kami ini terasa panas dihati kerna tidak dpt membela nasib kalian semua disebabkan kekangan itu dan ini. Juga buat Adib yg juga pergi dikala jiwanya berkejar2 membantu kebakaran yg terjadi. Rupanya kejaran adib itu kejaran terbunuh diri dan sehingga kini tiada siapa atas sana ambil peduli. 


 YaAllah, kami kini teraniaya dengan pihak yg berjanji itu ini. Negara kami ini sudah tidak menentu haluannya lagi. Melihat jiran yg lain pun sudah tidak lagi murni. Hati kami rasa hendak berlari, berlari untuk hancurkan pakatan hipokrit ini. Kepada sahabat2 yg telah pergi kerana dilanggar lari pemandu mabok kaki botol ini, tempatkanlah mereka di taman2 syurga Mu wahai Ilahi sebelum hari kemusnahan besar bakal terjadi. 


Dan Engkau pecahbelahkan pakatan hancing yg sedang berdiri, agar mereka saling berkelahi sampai mati, dan Engkau angkatlah para pemimpin2 yang ikhlas dan boleh pimpin kami, hingga ke syurga jannatul naim nanti. 

Ameen yarabb
 Aku yg jauh disini.
 wallahuaklam  
www.dadiydoo.com

No comments

Powered by Blogger.