Berkongsi ilmu di seremban 2

Bmf 
Pening tak sudah lagi dgn atok ni. Kejap letak jawatan, kejap ambik balik jawatan. Aku fikir, kita teruskan gerakkan kedepan tanpa perlu fikir lagi bab atok tu. Dia dah mmg kaya anak beranak ,kita ni je kena fikir esok nak makan apa...


Hari ni Allah antar aku ke Seremban 2 bersama syarikat Juara Agarwood Resources utk sesi mengajar 'How to be Youtuber'. Ramai staf syarikat ni yg terlibat dlm sesi kelas kali ni. Dari sabah, Lembah kelang dan juga beberapa negeri yg lain. 



 Hindari 5 urusniaga ini ketika ber BMF

 Seronok pulak mengajar hari ni sebab mereka semua sporting. Dari sekadar menonton video2 di youtube, aku ajar mereka mcmana nak buat video, edit video dan upload ke channel masing2 dgn hanya guna handphone. Dan semua student melompat2 keseronokkan dpt ilmu yg aku ajar. syukur sgt kerana Allah jadikan aku ada juga manfaatnya buat org lain..Alhamdulillah. 


Kepada sesiapa yg berminat nak buat produk sendiri berasaskan gaharu spt sabun, minyak wangi dan sbgnya, bolehlah usha2 mereka di Fb dgn nama 'Juara Agarwood'. Pengilang org kita dan ada sijil halal, gmp dan kkm. 


BMF2 juga, jgn lupa gerakkan kawan2 kita diseluruh negara utk daftar mengundi secepat mungkin. Disyakki atok akan tewas di parlimen dan fresh Election akan di lakukan. 



wallahuaklam 
jauh sudah kukembara

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.