Cantik seperti hantu?

Bangsaku.
Kita tertipu dengan cermin itu.
Lagi kisah viral berkenaan dengan wanita palsu ini. Wanita palsu dari bangsa kita yang teramat keliru dengan dirinya sehingga mampu mengubah ciptaanNya kepada ciptaan selera serakahnya.


Nama yang ayah dan ibunya beri cukup kuat 'kelakian' nama tersebut. Shafiey bukan nama sharifah. Kerana keluarganya mengharap suatu hari nanti shafiey bakal menjadi seseorang yang berilmu seperti imam shafie iaitu seorang ulamak mazhab.


Disebabkan kegagalan mengenal siapa dirinya dipertengahan jalan lalu dirasuk oleh nafsu yang tidak berkesudahan, maka si pie ini hilang pertimbangan dan juga pening serta keliru disebabkan nasihat oleh orang2 yang mengambil kesempatan terhadapnya.


Bersilang kepentingan dalam pakatan 69

Kekeliruan ini tidak ubah seperti kes Pakatan Harapan dahulu. Kita sebagai rakyat keliru dengan kepimpinan pakatan itu yang jika dilihat sejarah lalu, mereka ini pasti tidak mampu bersatu seperti yang dikongsikan dalam video diatas ini.


Ramai sadah anak2 kita terjebak dalam dunia keliru begini dan ditambahkan lagi dengan serangan LGBT yang seakan cuba dihidupkan di tanah melayu ini ketika PH berkuasa. Mereka tidak sangat menumpu pada bangsa dap , tapi mereka hanya fokus bagaiamana untuk hancurkan anak2 kita dengan dakyah2 palsu sebegini.

 

 Aku juga takut benda ini berlaku pada anak2 aku dewasa nanti. Bila perkara ini menjadi biasa dipasaran , takut suatu hari nanti anak2 kita juga terpengaruh dengan dakyah mereka yang akhirnya tanah ini di tawan ketika kita sedang merawan didepan cermin.

 

 YaAllah , ujian ini berat buat kami, tapi kami tidak berputus asa dan akan terus peringatkan bangsa untuk kekal dalam agama Mu yang benar lagi betul ini. Ameen.

 

wallahuaklam

Jauh sudah kita ditipu.

No comments

Powered by Blogger.