Islam ditindas dibumi india

ThrowBack
Agamaku. 
'Perang' dalam negara ni masih tidak berkesudahan. Atok sedang buat game 5 dalam 1. 'Tembak' musuh, sesekali tembak rakan, pastu tembak musuh balik dan kini tembak diri sendiri plak. Kelam kabut pihak musuh nak buat counter attack dan pihak rakan pulak juga kelam kabut pasal kdg2 peluru tu sampai dekat dorg juga. Aku pun naik cuak dibuatnya. 


Mana satu nak tembak balik pun tak tau dah..kikikikiki Kita tinggalkan sekejap kisah pelik dan ajaib yg berlaku dalam negara kita ini. Kita cuba ke India untuk kita tinjau saudara keiman kita yang kini sedang diseksa oleh pelampau2 hindu disana. 


Berat sungguh ujian kita di dunia fana ini. Dan sayang sungguh Allah kepada hambanya yang beriman dengan diberi pelbagai ujian yang berat utk kita hadapi ketika ini. 


Negaraku | Atok berjaya potong tang kona!



 Islam pernah memerintah India selama 1000 tahun. Islam ketika itu minoriti disana dan HINDU adalah majoriti. Tapi ISLAM tidak pernah tindas penganut lain, ini dibuktikan sehingga hari ni agama hindu tetap menjadi majoriti disana. Tapi yang nyatanya, ISLAM telah membawa kemajuan yang amat pesat diIndia. 


Ini boleh kita tengok pada bangunan2 hebat seperti Tajmahal dan sebagainya yang tersergam indah sehingga kehari ini. Andai ISLAM tidak masuk kenegara india, maka negara itu pasti menjadi negara kasta paling kejam diatas muka bumi ini. Dalam masyarakat mereka, ada kasta tinggi dan kasta sampah. Sistem kasta ini pula sudah menjadi 'AKTA' negara yang mana semuanya menerima sistem kolot tersebut. 


Kalau dia dilahirkan dalam kasta brahmin, maka kasta paria tidak akan dapat masuk kedalam kasta tinggi itu. Bayangkan atas muka bumi ini, ada manusia yang dilahirkan nasibnya ditentukan oleh sistem ciptaan manusia yang kolot ini.Kalaulah ISLAM tidak masuk kenegara itu, maka tak merasalah paria2 disana makan kepci dan mekdi. Dan sistem kasta ini lah, menyebabkan ramai paria2 dari India datang ketanah melayu ini untuk mengubah nasib mereka. 



Mereka diangkut oleh pihak british kesini untuk bekerja di ladang2 dan estet2 sehingga kehari ini. Dan kita umat melayu cukup meraikan kedatangan mereka atas dasar kemanusiaan yang diajar oleh ISLAM. Kini setelah mereka semakin kuat , tamby2 ni sudah bertukar status, dari paria menjadi pengganas pula. Mereka mula menunjukkan taring tumpul mereka disini apabila dapat menjawat jawatan menteri.


Satu persatu mereka cuba menyakitkan hati kita dengan tindakkan2 yang mencurigai. Mereka ingin bawa cara keganasan mereka di tanah besar india sana kesini. Mereka ingin kuasai negara ini sepenuhnya dengan cuba membawa fahaman2 LTTE ketanah pusaka kita ini. 



Percayalah tanah pusaka ini, hanya kita sahaja yang mampu memakmurkannya dan hanya kita sahaja yang faham bagaimana untuk uruskan negara ini dengan aman dan selesa dimana semua bangsa dapat duduk dan berkerjasama. 



Bangsa lain tidak mungkin dapat mengamankan tanah ini sekiranya mereka memerintah dan ini dibuktikan dalam kerajaan mereka selama 22 bulan sebelum ini. 


 YaAllah Kau turunkan bala kepada dinegeri india sana yang kini sedang menganiya hamba2 Mu yang beriman. KAmi ini jauh dan terbatas dalam menghulurkan bantuan kepada saudara kami disana. Kau kucar kacirkanlah negara itu seperti mana Kau lakukan pada negara CHINA baru2 ini dengan COVID-19. 


YaAllah makbulkan doa kami yang banyak dosa ini dan lemah ni yanAllah 

 wallahuaklam 
jauh sudah ku bersedih

No comments

Powered by Blogger.