Kitalah panji2 itu..

Dari arah timur!!! 
 Baginda saw pernah bersabda mafhumnya 'islam akan bangkit dari arah timur'. Bila para sahabat mendengar sabda Nabi ini, maka mereka mula merancang jalan kearah timur untuk sebaran Islam kesana. 

Maka 2 jalan pun terbentuk dalam meneroka dunia timur. Satu jalan dinamakan sebagai SILK ROAD dan satu lagi dinamakan SPICE ROAD. Islam sampai ke china dengan laluan SILK ROAD, dan negara kita di islamkan melalui SPICE ROAD. 

BangsaKu | Hinakah Melayu itu


 Hanya dengan sebuah sabdaan Baginda saw, para sahabat bermati-matian untuk merealisasikan pengembangan islam di timur. Apabila ahli geografi melukiskan arah bagi setiap segi kaabah, maka arah hajar aswad itu menuju kearah asia tenggara dimana negara kita ,indonesia dan brunei terletak. 

Maka berkemungkinan besar akan lahir panji2 yg membantu IMaM Mahdi dalam misi menyelamatkan dunia dari bencana dari arah sini. Oleh itu, tanah ini wajib dipertahan dari bencana kesyirikkan. Bangsa2 pendatang ini sedang.mengubah halatuju dan sosiobudaya tanah air kita. 

Jangan dipersia2kan setiap peluh para pedagang2 muslim yg membuka tanah air kita melalui. SPICE ROAD @ laluan REMPAH ini sehingga ISLAM menjadi roh kepada setiap nyawa umat melayu. Dengan kemenangan ini, kita bangkit bersama2 menuju kejayaan didunia, dan yg amat penting adalah kebahgian di akhirat sana. 

Jangan dikafirkan tanah tumpah umat melayu ini ... say no to DAP, ANWAR, MAD SABU & THE PETER PAN. 

 wallahuaklam
jauh sudah kukembara 

No comments

Powered by Blogger.