Kenapa dan siapa yang menconteng ini semua?

Apa punya dengki lah bangsa itu

Sedih dengan kejadian yang memalukan ini. Kenapa ada bangsa yang tidak senang dengan kerajaan melayu di tanah melayu ini.Sanggup datang diwaktu malam semata2 untuk merosakkan lukisan ini demi memenuhi hawa nafsu yang dengki dengan kerajaan melayu kita ini.



Berdasarkan pada video yang dipaparkan , menunjukkan sipelaku bukan berdendam dengan pelukis mural yang mendapat projek melukis ini tapi ianya adalah jauh disebaliknya. Ianya lebih bersifat dendam politik dan dalam negara kita kini hanya ada 2 parti politik yang besar dalam parlimen iaitu PH dan PN.



Tangkap segera orang yang menconteng mural Yang di-Pertuan Agong dan pemimpin2 negara

Pada video diatas kelihatan 2 orang seperti wanita yang melakukan kerja menconteng ini. Bila direnung rapat, aku sedikit pasti 2 gadis itu bukan dari keturunan kita. Dan aku juga sedikit pasti kedua gadis ini bukan dari penyokong kerajaan yang ada kini.

Bila kita 'narrow down' kes ini, sedikit sebanyak ianya seperti dari pihak yang tidak setuju dengan kerajaan yang dilantik sekarang. Dan lukisan yang diconteng itu pula lebih tertumpu kepada YDPA dan juga PM kita dan penggunaan bahasa yang kesat itu menunjukkan mereka ini sangat benci dengan ketuanan bangsa kita.




Kini pihak berkuasa majlis dan pihak keselamatan terpaksa memadamkan kembali semua lukisan tersebut hanya disebabkan oleh 2 makhluk yang mungkin boleh kita agak kenapa mereka lakukan sedemikian. Dan kini pihak polis akan menyiasat perkara ini dan diharapkan sipelaku ini di kuarantinkan kedalam hutan gelap seperti mana mereka datang diwaktu gelap untuk melakukan kerja2 bodoh ini.


Inilah terjadi bila ada musuh2 dalam selimut yang sedang cuba mengucarkacirkan keharmonian negara kita ini. Mereka ini mungkin belajar untuk kurang ajar daripada pihak2 tertentu untuk tunjukkan bahawa mereka inginkan tanah melayu ini menjadi hak milik mereka dan akan cuba mengakis ketuanan melayu dan kesultanan melayu berdasarkan contengan yang mereka lakukan itu.




wallahuaklam
Jauh sudah kita bersabar




2 ulasan:

  1. TENGOK "TOCANG" BOLEH AGAK DAH 99.99% SAPA PELAKUNYA..SEBAB SEJAK MULA TSMY ANGKAT SUMPAH,DIA MEMANG ANTI GILA KAT DUA INDIVIDU NI.TSMY N AGONG..JADI SITU NAMPAK SEBAB JELAS HANYA 2 INDIVIDU NI SAJA DIA LATAM N MAKI..LAIN2 HANYA D ANGIN LALU JE.
    APA DIA DAPAT N APA IMBUHAN D JANJIKAN YANG BOLEH DIA BUAT MACAM TU ,MESTI ADA P MAI.
    DUIT DENDA,LAWYER MUNGKIN DAH D JAMIN SIAP AKAN D URUSKAN PIHAK PENGATUR NI..
    JADI MOHON PDRM SEGERA BERTINDAK,SEBELOM APA2 TERJADI YER.RAKYAT SATU NEGARA MEMBUAK DAH NI,MEMANG NAK SANGAT2..SAPA CEPAT JER NI,.ORG MACAM NI TAK BOLEH LAGI AJAR NGAN NASIHAT,BERLEMBUT,PUJUK...
    SAMPAI SUDAH MASA MELAYU MEMBALAS SEGALANYA SETIMPAL APA MEREKA BUAT..LAGI PON,DAH LAMA MEREKA SUDIKAN KITA KAN...
    HINA BALAS HINA,..KAYU BALAS KAYU,.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.