Pembongkaran yang merisaukan.

Negaraku.
Satu2 perkara terbongkar disebalik kisah tabung haji ini. 
Tabung haji ni merupakan institusi tabungan yang terbaik didunia dan ianya menjadi rujukkan banyak negara terutama negara islam yang terpaku melihat bagaimana Malaysia mampu mengadakan sebuah tabung khas untuk menunaikan ibadah haji ke Mekah sana.


Dan selama ini, musuh2 kita amat benci dengan kemunculan TH ini kerana banyak perkara berkaitan ekonomi berjaya di angkat oleh TH dengan pelaburan2 yang besar sehingga mampu memberi lebih subsidi kepala jemaah yang berdaftar untuk menunaikan ibadah ini.
 


Kes Tabung Haji - Langkawi (Tun Mahathir) Vs Baling ( Abdul Azeez) Di Parlimen

 Kini kisah TH yang sebenar terbongkar di parlimen. Pihak kerajaan dibawah PH 22 bulan dulu sudah membuat onar yang menyedihkan kita umat islam di negara ini. Tabung ini adalah tabung khas umat islam, tapi cina2 dap ini begitu sakit hati dengan tabung haji ini lalu menggunakan proksi di mujahid untuk lakukan sesuatu.

Mujahid, yang sekadar berbangga menjaga kuil seafield, telah merosakkan kepentingan orang melayu ini dan semua sedia maklum , banyak aset2 TH terjual disebabkan angkara PH yang dalamnya ada musuh2 yang benci dengan ISLAM dan MELAYU ini.

Syukurlah kerana Allah pulangkan semula kerajaan ini kepada bangsa kita dengan asbab Allah bagi pening pada atok yang masih melaungkan NAJIB NAJIB NAJIB. Terimakasih atok atas hadiah percuma kerajaan ini.

Celakalah puak2 PAN yang bersongkol dengan kafir untuk hancurkan harta umat islam.

 

wallahuaklam

Jauh sudah mereka merapu 

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.