Akhirnya Perak negeri ku bertukar kerajaan

Throwback
Negaraku.
 Seronok plak sehari dia dua tengok kerajaan demi kerajaan tumbang dengan sendirinya. Angn tak da, ribut tak da tiba2 tumbang.. Ini lah keajaiban PRU14 yg kalian semua tak tau. 



 NEGARAKU | RIP For Lim's Family

Nampak je mcm PH yg menang, tapi sebenarnya PN yg menang.. Negeri temañ chor dpt kerajaan baru. Seronok chor nengok pokok tumbang kat ipoh sana. Rezeki pokok doghoyan tumbang , ape lagi , kita ngutip ler.. 


Rezeki jg ditolak, maut jgn dicari. Jom kita nyanyi same2. Oh kome doghoyan dah berbunge moh kita minang anak dare. Anak dare anak dare bote Teman jumpe dipadang tenggale. Kate deme cinta itu bute nasib baik teman tak menghabe2. Bila musim doghoyan Ramey beeani nampor Apa deme nak heghan Saman boleh bayor.... 😁😁😁😁🤲 




Pertama kali dapat lihat kerajaan jatuh sendir baik diPusat mahupun dinegeri. 


wallahuaklam 
jauhnya deme laghi

No comments

Powered by Blogger.