Misi mereka jauh kedalam negara kita...awas

BMF 
Jauh rupanya mereka merancang sesuatu utk negara kita. Sampai ke africa selatan pun mereka intai2 utk takluk negara ini dengan misi 'mensyirikkan' negara ini. Video seperti dibawah.



  
Jadi langkah mereka agak tergendala buat masa ini kerana kerajaan kita sudah bertukar tangan. Tapi kita wajib berwaspada kerana mereka ada bujet besar utk meneruskan misi mereka seterusnya disini. Apa tugas kita? Tugas kita seterusnya adalah perkuatkan kempen BMF kita agar duit yang kita ada itu tidak banyak pergi kepada kumpulan2 ini. 
  
Mereka ini bergerak menggunakan hasil keuntungan dr produk2 ejen mereka di bumi kita ini. Semakin tinggi kita membeli produk2 mereka (non muslim punya) , semakin kuatlah misi mereka utk menjajah bumi kita ini. Dulu kita dihalang utk berkempen BMF dikawasan masjid terutama di Perak sana. 
 



Duniaku | Nama Rasulullah kini bergema di Berlin

 

Org politik dari bangsa kita menghalang kempen ini dilakukan diperkarangan rumah ibadat kita demi utk menjaga hati bangsa mendatang itu. Kini org yg menjaga jabatan agama islam perak itu sudah terlucut jawatannya disebabkan negeri perak terbubar Kerajaan yg ada. Maka kita harap exco baru yg jaga agama dapat angkat kembali kempen ini di seluruh masjid Perak demi untuk melahirkan lebih ramai lagi usahawan2 muslim di dlm negara ini. 



Dan Perak adalah antara negeri yg amat prihatin dgn nasib para asnaf2 fakir miskin ini. Setiap tahun MAJLIS AGAMA ISLAM PERAK melancarkan siri kempen mewujudkan usahawan asnaf dipasaran dan tahun ini MAIPK dan Jaipk mencari dalam 450 asnaf utk diangkat menjadi usahawan agar mereka suatu hari nanti akan menjadi pembayar zakat utk kegunaan asnaf2 yg lain pula insyaAllah. 




 Buat para usahawan pula, bila anda berniaga, dahulukanlah produk2 BMF dlm penyediaan makanan dan sebagainya. Adalah tidak cantik bila kempen ini hanya menyasar kpd pembeli shj sdgkan peniaga2 terus membeli produk2 org bukan islam utk dijadikan menu jualan mereka. Fikirkan lah, apabila anda (peniaga) menyokong produk muslim, dan bila anda berjaya dlm perniagaan, anda pasti akan keluar zakat, dan supplier anda yg muslim pun akan keluar zakat juga. 



Jadi akan cepatlah duit2 zakat dapat dikumpulkan utk kemaslahatan umat islam yang lain. Semoga perkongsian ini ada manfaat uyk semua. Fikirkan kerajaan dap jatuh sahaja, kumpulan sokongan mereka di afrika pula yang panas hati. Rangkaian mereka luas utk menjahanamkan kita sdgkan kita disini menyokong gerakkan mereka pula dgn membeli produk2 ejen mereka. fikir2kan dan selamat beramal. 



 wallahuaklam 
jauh sudah mereka memerhati 

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.