Tanah ini dalam bahaya..


Negaraku. 
Tanah kita ni betul2 jd rebutan. Lepas PH jatuh, satu2 video terbongkar berkenaan dgn keinginan mereka utk kuasai negara ini melalui proksi mereka disini iaitu melalui Pakatan Harapan. Boleh tonton video misi mereka pada tanah air kita ini di fB page MODAYU73




Nampak tak misi mereka yg begitu ingankan semenanjung Tanah Melayu ini.Mereka hampir berjaya tempohari dgn dap menguasai negara selama 22 bulan. Misi mereka cukup lengkap dan teratur. Mereka ada bujet besar utk mengkristiankan tanah berdaulat ini. 
Sebelum ini kita lihat org kristian kulit hitam afrika selatan mengamok kerana kerajaan PH runtuh. Lani kita lihat pula org kulit putih punya misi dia pada tanah air ini. 





Kalau orang luar cukup inginkan tanah pusaka bangsa ini, kenapa kita senang2 jual tanah kita pada org luar. Berapa banyak tanah dijual begitu sahaja terutama yg melibatkan harta yg difaraid sesama keluarga. Kita ambik jalan mudah dgn menjual tanah2 nenek moyang semata2 hendak senang mengira harta faraid. 




Orang sejauh England dan afrika pun mengintai2 tanah ini, tapi kita langsung tak mahu ambik peduli dan langsung biar semak tanah2 pusaka hingga akhirnya dijual begitu sahaja. Oleh itu, janganlah dibiarkan tanah2 kita hilang dalam terang. Nenek moyang kita bermatian2 pertahankan tanah ini. Mereka kini sedang meracuni anak2 kita dgn hiburan dan dadah agar mereka terus hanyut dan tidak pedulikan lagi akan wasiat nenek moyang pada tanah ini 



Bangunkanlah tanah2 ini dan jangan jual tunah pusaka ini kerana ianya adalah maruah bangsa dan kekuatan kita di nusantara. Jadikañ tanah kita itu lubuk duit buat kita san generasi kita dengan fikirkan apa yg patut diusahakan dan bukan dijual. Mungkin link bawah ini boleh membantu kpd yang buntu. 







wallahuaklam 
Jauh sudah kukembara

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.