Rindu zaman PHakatun Harapun

 

Negaraku

Apa cerita apek tua !

Lama tak dengar apek ni bersuara membela rakyat. Dengan muka konfidennya, dia boleh siap kira2 kan GST lah, tol lah dan mcm2 kelentong puak2 ini dulu kala.

Tapi bila kita renungkan kembali, lawak pun ada dorang ni.Tak sangka plak apek2 ni lawak orang nya.

 
Kalau apek2 ni tengok kembali video ini, aku rasa dorang pun terbahak2 gelak sebab ramai gak orang melayu percaya kelentong mereka...kiki
 
wallahuaklam
Jauh sudah kukembara

No comments

Powered by Blogger.