Tengok pun dah ngeri !!! Belum nak lakukannya lagi


 Tengok pun dah ngeri

Kes penzinaan cukup berleluasa dalam masyarakat melayu kita kini. Berita buang anak sini sana cukup menyayat hati buat kita fikirkan. Aku dalam bab buang anak ini memang sedih dan pilu, tapi aku tak mampu fikir bagaiamana sang ibu mampu buang begitu zuriatnya ditepi jalan.

Kerana itulah orang kafir tidak mahu hukuman hudud dilakukan dinegara kita ini. Ditohmah konon hukum hudud ini zalim dan sebagainya, tapi tidakkah mereka ketahui bahawa membunuh anak, buang anak dan sebagainya jauh lebih zalim dari hukum hudud ini.


 Bila aku lihat video ini bagaimana hukuman sebenar jika dilakukan, aku pun naik takut melihat kesan hukuman itu. Bayangkan, kita tengok begitu pun sudah takut belum lagi kita nak lakukan perbuatan terkutuk tersebut, ini menampakkan bahawa hukuman yang Allah arahkan itu lebih kepada pencegahan berbanding menghukum orang.

 Musuh2 islam pasti akan tentang hukuman ini kerana, banyak bisnes mereka dipasaran yang menganjurkan pesta2 yang hukum hudud boleh mencegahnya. Kalau hukum hudud dilaksanakan, maka bisnes jahat mereka akan terkubur dengan sendiri.

 

wallahuaklam

Jauh sudah kukembara

No comments

Powered by Blogger.