Wak jemin sedang di 'sihirkan'?


 Negaraku

Mcm2 dorang buat yea. 

Kesian wak jemin , serba serbi tak kena. Kesana kena hamun, kesini kena maki. Dengar cerita ada orang nak 'sihir' dia pula. 


 Nilah kesannya kepada wak jemin yang banyak menyusahkan kami dibawah ini. Mereka sampai tidak larat dah nak tanggung beban pasal hang ni wak jemin. Semakin hari semakin tinggi kes baru masuk disebabkan hang tak mau tutup kilang2 kawan2 hang ni.

Tapi itulah wak jemin, Jampi serapah dorang ini belum mujarab lagi sebab ni baru permulaan mereka nak belajar jampi sampi sambil buat assignment hafal 'saraf' dalam bahasa arab.

Kepada wak jemin, sebelum terlambat, sebelum lebih ramai rakyat malaysia mati, adalah lebih baik hang turun dari takhta dan berilah orang lain yang afdhal handle kementeria hang ni. Makin hari makin panas bila tengok hang dok kat situ.

 

wallahuaklam

Jauh sudah mereka jampi
 

1 comment:

  1. Jangan main sihir. Syirik tu. PRU depan pastikan dia hilang deposit. Cukuplah tu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.