Adakah kita akan terus merdeka ?

  

Negaraku

Tanahair kita ini bukan dibina bermula dari 1957, tapi ianya dibina bermula dari zaman sebelum penjajahan Portugis 1511 lagi. Masakan pihak barat semata datang untuk menjajah kita tanpa memikirkan habuan yang mereka akan perolehi dari tanah jajahan tersebut.

Atas sebab kegemilangan kerajaan melaka ketika itu yang ditadbir oleh orang melayu islam, maka dengan sifat iri hati terhadap keagungan umat melayu islam yang berjaya membangun negara , maka mereka dengan misi perang salib datang kebumi kita utk sebarkan kemusyrikan dibumi ini.



 kerana itulah kita jangan terpengaruh dengan dakyah pihak2 tertentu yang cuba mengubah sejarah bahawa kominis juga konon berjuang membebaskan tanahair ini. Prof Khoo kay kim spt yang di kisahkan dalam video diatas amat memahami situasi sejarah bumi Malaysia kita ini berbanding pendatang yang lain.


Kini banyak pengorbanan yang kita terpaksa berikan kepada pihak2 yang mendatang demi menghormati hak2 manusiawi disini, tapi setelah sekian masa, hak2 kita pula semakin terhakis disebabkan kerakusan pihak2 tertentu yang inginkan tanah subur bumi melayu kita ini.


Anak kecil main api, terbakar hatinya yang sunyi

Air mata darah bercampur keringat bumi dipijak milik orang.



wallahuaklam

Jauh sudah kukembara

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.