Jom layan lap dapat gak habuan.

 

BMF

Sharing duit minyak

Aku ni jarang masuk apa2 peraduan yang ada dalam negara kita ini. BUkan apa, asyik manjang tak kena jer. Teringat masa ayah aku dulu, setiap hari beli paper utusan sebab nak masuk TEKABOLA. Seingat aku, tak pernah sekali pun menang peraduan tu. Frust ayah aku sebab gagal menang sekalipun.

 Kali ni , aku dicabar oleh Petronas utk buktikan yang aku boleh beat cabaran dia tu. Jadi, aku mohon kalian semua untuk bantu realisasikan impian kecil aku ini , agar dapat rasa sikit habuan kemenangan kali ini buat menyara kehidupan.

Manalah taukan dengan bantuan dan sokongan kawan2 disini, dapatlah kita kongsi rezeki bersama2 nanti. Peraduan ni mudah sahaja. Tak perlu bayar apa2 pun dan bila kita download jer app setel ni dengan menggunakan link bawah ini, aku dan anda dapat rm5 secara automatik kedalam akaun setel kita.

https://www.setel.com/ref/p2tbn

 https://www.setel.com/ref/p2tbn

 https://www.setel.com/ref/p2tbn

Selepas dah download apps tu, top up kedalam akaun setel rm30 dan isi minyak guna app setel di stesen petronas satu malaysia. Aku dulu pun cuak juga nak guna setel tanpa perlu ke kaunter. Sekali dah buat, baru tau power juga app ni. Nak isi rm5 minyak dalam tangki kereta pun tak segan pasal bukan cashier tu tau kita isi minyak berapa sebab kita set jumlah nak isi tu kat phone jer dan terus isi.

Lepas kalian dah isi minyak kereta rm30 tu, korang pulak masuk peraduan ni plak. Mana tau ada rezeki korang yang menang duit dari petronas plak. Kalau korang menang, maka melepaslah aku jawabnya.hihi


Jom kita support company minyak negara kita dan kita kayakan petronas ni sebab banyak jasanya pada kita selama ini. Sementelah petronas ada buat peraduan ni, jom kita layan mana tau rezeki tiba2 datang melalui syarikat ni plak...ameen.

jangan lupa install app gunakan link dibawah ini yea


 https://www.setel.com/ref/p2tbn

 Kalau anda sudah ada app setel, dan memerlukan rujukan rakan setel, sila guna kod nombor ini 

p2tbn 

 Berjumpa lagi disyurga nanti.

wallahuaklam

jauh sudah ku mencuba

(peraduan ini berakhir pada 30 Nov 2021)

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.