Misi besar mereka ditanah air kita!!


 Negaraku
Adakah ini perancangan mereka.

Semasa islam memerintah tanah besar India dulu, majoriti penduduk mereka tetap beragama hindu. Tiada yang dipancung untuk menganut agama islam disana kerana bab hidayah dan petunjuk itu adalah hak Allah semata2.

Hidup rakyat india ketika itu amat maju dan ekonomi begitu rancak skali dan mereka berkongsi kekayaan yang amat banyak. Ramai sarjana sejarah telah menukilkan bahawa ketika islam memerintah india, majoriti rakyatnya hidup dalam suasana yang aman dan ekonomi yang begitu pesat.

Tetapi ianya amat berlainan bila puak2 fanatik hindu mula menguasai negara tersebut. Hubungan antara agama menjadi tegang dan banyak terjadi persengketaan berlaku disana.


Kini mereka juga cuba mengikut doktrin yahudi zionist yang ingin menguasai tanah diantara dua sungai ditanah arab sana. Begitu juga dengan puak2 hindu ini cuba membawa doktrin hindu raya iaitu ingin menguasai tanah di nusantara bermula dari India hinggalah ke tanah indonesia.

Antara misi mereka adalah membanyakkan kuil2 hindu dimerata tempat tanpa perlu melihat siapa tuan tanah tersebut dan itulah yang terjadi ditanah air kita ini.

Tugas kita kini adalah untuk pastikan tanah2 kita tidak di 'jajah' mereka dengan alasan ada tuhan ditanah tersebut.

wallahuaklam
Bina kekayaan @

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.