BMF | Bisnes ini perlu kita terokai bersama


 BMF
Kita terokai bersama-sama

Kita sudah berkobar-kobar untuk menyokong perniagaan orang kita dipasaran negara kita ini dalam siri BMF yang semakin sejuk ketika ini. Walaupun begitu, apa kita kena buat disamping kempen BMF yang digerakkan oleh para NGO2 diluar sana.

Kita sebenarnya perlu wujudkan lebih ramai usahawan dalam pelbagai bidang yang ada terutamanya yang kurang diceburi oleh orang kita ketika ini. Atas rasa terpanggil untuk berkongsi ilmu dan pengalaman, kami dari MODAYU NIAGA & LOCKSMITH ingin menjemput sesiapa yang ingin dan bercita2 untuk membuka kedai kunci sendiri ke kelas 'Business for Beginner | Locksmith' seperti di bawah ini


Seperti yang dijanjikan , kami akan memulakan sesi kelas untuk para usahawan-usahawan baru dipasaran yang berminat untuk menceburi bidang perniagaan yang mampu milik dan mampu pergi jauh ini. Tempat adalah terhad, kami hanya menyediakan 10 kerusi untuk satu sesi khas untuk anda belajar bagaimana untuk memulakan perniagaan yang menarik ini. Apa yang anda akan pelajari pada sesi kali ini? 1- Mengenali bisnes locksmith dan prospek masa depan. 2- Berapa kos yang diperlukan dan bagaimana mencari lokasi yang sesuai untuk memulakan bisnes locksmith ini. 3- Cara pemasaran locksmith yang sesuai dan diingati oleh para pelanggan. 4- Teknikal - Bagaimana cara menggunakan mesin kunci dan pemilihan anak kunci yang betul sebelum memotong kunci pelanggan (setiap peserta akan diberi tugasan untuk memotong kunci dan merasai pengalaman memotong kunci dengan mesin tersebut) 5- Sesi pemantauan berkala untuk usahawan yang menjalankan bisnes ini nanti. Mana akan dijalankan kursus locksmith ini? InsyaAllah kita akan jalankan sesi latihan ini disekitar lembah kelang dan juga diseluruh negara. . Bila tarikh kelas tersebut? InsyaAllah kelas pertama kita akan diadakan pada 30 january 2022 . Pukul berapa kelas bermula? Kelas akan bermula pada pukul 9.30am sehingga pukul 5pm . Berapa harga untuk kelas sehari tersebut? Harga untuk kelas 'locksmith for Beginers' ini cuma berharga RM200 sahaja termasuk makan tengahari dan juga petang. Jika ada pelajar kami yang bersedia untuk membuka kedai kunci , pembelian Pakej Usahawan Locksmith (mesin dan set anak kunci) akan diberi diskaun sebanyak rm200.


Yea ! Saya ingin sertai kelas 'Locksmith for beginners' ini , tapi bagaimana? Senang sahaja, sila buat bayaran pendahuluan sebanyak RM100 kedalam akaun seperti dibawah ini. Bayaran baki dijelaskan pada hari kelas diadakan Bank Islam 12065020472719 Atas nama Pn Nematulein bt Ismail Selepas pembayaran pendahuluan dilakukan, sila PM kami di 0168654895 berserta bukti pembayaran. SILA PM KAMI TERLEBIH DAHULU DI www.wasap.my/60168654895/adaSEATLAGI UNTUK MENGETAHUI KEKOSONGAN SEAT YANG ADA SEBELUM MEMBUAT PEMBAYARAN DEPOSIT.

Semoga ditahun 2022 ini mampu mengorak langkah kita lebih jauh dalam dunia perniagaan insyaAllah

wallahuaklam

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.