BMF : Selamatkan harta kita sesegera mungkin

 


Masa semakin suntuk

AKu dah dengar benda ni dah lama sejak zaman PM4 lagi yang berura2 hendak menggunakan duit emas sebagai pertukaran dalam muamalat. Tapi mungkin atas tekanan dari pihak luar, idea tersebut hilang dibawa angin lalu.

Cuma sehari dua ini dikhabarkan bahawa dunia akan mengalami masalah ekonomi terbesar dalam sejarah. Ini semua adalah kerja2 yahudi dan kuncu2 nya dalam mengawal bumi ini. Pening aku nak memikirkan apa strategi mereka pula lepas ini.


Kadang aku terfikir kenapa harga barang makin naik sedangkan duit kita tetap sama sahaja bentuknya. Dengar cerita kedai ECO yang terkenal dengan harga rm2 nya kini hendak naik lagi harganya kepada rm2.40 pula. Dulu nilai rm10 dapat beli 5 barang di situ, sekarang nilai yang sama dah hanya boleh beli 4 barang sahaja.

Aku pun pening dengan keadaan pasaran mcmni. Makin lama makin takder nilai pula RM kita. Entah mcmana aku tertengok video sahabat kita ini, aku sedikit demi sedikit cuba untuk memahami kenapa semua ini berlaku.


Rupanya duit kertas ini adalah mainan para kapitalis dalam mengawal dunia termasuk aku ini. Mereka sesuka hati boleh naikkan dan turunkan nilai duit kerta satu2 negara. Celaka sungguh lah mereka ini menyusahkan orang ramai.  Duit yang aku simpan dalam bank rupanya menjadi mainan pihak kapitalis dalam memiskinkan kita secara berterusan.

PAsal itulah aku benci orang main Forez trading ini. Forez trading ini bagi aku 100% sama dengan perjudian yang diberi jenama baru konon ianya satu bentuk pelaburan. Ramai orang2 kita terpedaya dengan trading perjudian ini sampai ada yang kayap.


Aku fikir dan nasihat dari sifu, aku kena selamatkan duit2 aku dari dipermainkan oleh para perompak2 matawang ini yang ada dalam bank akaun aku itu. Aku kena tukar duit2 RM aku kedalam bentuk logam iaitu emas dan perak. Ini sahaja cara utk selamatkan nilai wang ringgit kita dari diperlakukan secara membabi buta oleh para perompak matawang dunia.

Aku dah mula berjinak2 dengan nilai emas dan juga perak. AKu terpaksa tukar duit kertas aku menjadi duit emas. Apapun terjadi pada ekonomi dunia, sekurang2nya nilai dinar dan dirham yang aku simpan itu tidak menjadi sasaran permainan para penyangak mata wang.

Pesan aku pada semua, mana2 yang ada lebihan duit RM didalam bank ataupun dalam bantal, tukarlah segera kepada emas dan perak. Selamatkan nilai 'harta' anda itu secepat mungkin sebelum ianya terlambat. Kalau anda rm10k dalam akuan bank, hari ni mungkin nilainya banyak , tapi esok lusa belum tentu lagi. 

Kalau nak menyimpan dalam emas, pastikan kalian berurusan dengan pihak yang dipercayai. TAkut2 emas yang korang dapat itu adalah emas tiruan. Jika tak tahu nak dapatkan dinar emas dan dirham perak, aku ada berurusan dengan syarikat milik orang islam bumiputera pembayar zakat yang pejabatnya terletak di shah alam.



PPIM yang dikepalai oleh Toqqi, antara orang kuat dalam menjadi penasihat syarikat orang kita ini.

Selamatkan harta kita dari dirompak disiang hari. Belilah 1,2 gram emas buat permulaan utk lindung nilai harta kita yang ada itu.

 Adalah lebih baik tinjau2 dulu harga emas semasa dan berapa harga yang ditawarkan oleh syarikat ini. 

Klik link bawah ini dan fikirkanlah bagaimana nak selamatkan harta yang kita ada itu dikala ekonomi semakin tenat ini

https://tinyurl.com/MODAYUEMAS

https://tinyurl.com/MODAYUEMAS

wallahuaklam

Jauh sudah kita didera


Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.