sponsor

sponsor

Slider

My Youtube Story

Business

Luahan dan perkongsian

Anak-anak kita

Agamaku

Jalan-jalan

Sokong Bisnes Saya

Sokong Bisnes Saya
klik pada gambar untuk special deal

Berbuka Puasa di Dorsett Putrajaya


Lama sudah tak merasa makan2 di hotel terutama berbuka puasa disana. Kali ini Allah beri peluang kepada kami dengan diberikan tiket percuma untuk 2 orang berbuka di hotel Dorsett Putrajaya pada 31/5/2019.

Berbagai menu dan juadah yang disediakan untuk santapan pengunjung disitu. Dengan bayaran sebanyak rm99 sekepala, adalah sesuatu yang berbaloi jika anda seorang  yang memang kaki makan.

So berbuka mana kali ini?

wallahuaklam
www.dadiydoo.com

Hadiah dari adikku


Siapa sangka dari sebuah doa yang bersungguh2 untuk keluarga dari kemiskinan ini , Allah akhirnya berikan aku sebuah kenderaan untuk menyenangkan pergerakkan aku kemana2 bersama keluarga.

Proton waja, tidak pernah aku impikan memiliki sebuah kenderaan sebegini sementelah pendapatan pun tidak menentu untuk memiliki sebuah kereta sebegini.

Berkat pemberian dan juga sokongan adik2 aku semua, yang banyak membantu dari segi kewangan dan juga moral, semoga Allah dapatm membalasnya samada didunia mahupun di akhirat sana.insyaAllah

wallahuaklam
www.dadiydoo.com

Jejak Masjid @ Masjid Sultan Suleiman Klang


Masjid Diraja Sultan Suleiman telah dibina pada tahun 1932, sempena pengisytiharan Klang sebagai pusat pentadbiran negeri Selangor. Ia adalah satu pemberian dari kerajaan British kepada Sultan Sir Alaeddin Sulaiman Shah, Sultan Selangor yang ke-5. 

Perasmian masjid ini telah di sempurnakan oleh baginda Sultan pada tahun 1934 dan dikenali dengan nama Masjid Suleiman Jamiur Rahmah.

Masjid ini pernah dijadikan masjid negeri Selangor sehinggalah terbinanya Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di Shah Alam. Sekarang ia dimasyhurkan sebagai Masjid Diraja Sultan Suleiman, Klang.

Masjid ini terletak bersebelahan dengan dengan Istana Negeri Selangor, Istana Alam Shah dan Kolej Islam Sultan Alam Shah, yang dahulunya termasuk dalam perkarangan istana. Didalam masjid ini juga terdapat satu daripada 3 makam diraja Selangor iaitu Makam Diraja Klang.

wallahuaklam
www.dadiydoo.com

Semakin ganas anak-anak kita | Akhlak | Keluarga Bahgia | Masalah sosial


Sekali pekena megi teloq, tak tau nak habaq sedapnya


Kerja siang malam tapi hidup melarat. Kenapa?


Jemin taiko kampong Semenyih?


Terminal Baru Stesyen Bas di seksyen 17 shah alam


Surau Insaniah sepi dihujung pekan Teluk Intan