Awasi misi jahat mereka.

 


BMF

Baru2 ini dalam kes tokong di cheras yang mana pihak berwajib ingin memperbetulkan pagar yang didakwa dirikan diatas tanah yang tidak dibenarkan itu , pihak penduduk dan juga jemaah tokong disitu kelihatan mengamok atas tindakan kerajaan itu.

Mereka cuba mengganggu kerja2 penjawat awam yang ditugaskan utk menenangkan keadaan disana tetapi keadaan menjadi tidak terkawal dengan ada yang berkongfu untuk mempertahankan tokong tersebut.

Marah sungguh mereka dengan tindakan pihak berkuasa walaupun mereka sebenarnya telah menceroboh tanah orang lain. Mereka cuba memprovokasi itu ini utk menghangatkan keadaan yang sedia hangat itu. Adakah mereka benci dengan penjawat awam yang rata2 umat islam melayu itu?


Bila mereka berniaga, kalau boleh nak penuhkan packing mereka dengan gambar masjid dan juga bulan bintang. Semua simbol islam dan melayu menjadi logo dan tulisan jawi menjadi medium pasaran untuk produk mereka. Bila sudah kaya dengan jualan produk samaran itu, mereka terus berlagak dan memaki hamun pihak berkuasa yang di tunjangi umat melayu islam itu.


Begitu juga dengan produk2 yang tidak ketahuan hala seperti ini. Mereka seboleh mungkin ingin rosakkan kita dengan makanan tidak halal sebegini.

Berhati-hatilah dengan perkara2 sebegini kerana ianya tidak dijual tanpa sebab tapi mereka ada misi untuk melemahkan kita fizikal dan juga mental


wallahuaklam

Kayakan bangsa kita @

https://bit.ly/kayakanbangsakita

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.