Apa fungsi nenek london ni kat negara kita?



Kemana arah negara kita dengan kisah2 fitnah yang dijaja oleh pemerintah malaysia kini. Anwar Ibrahim yang terkenal sifat sesumpah yang boleh menjelma mengikut situasi yang dia datang samada menjadi seseorang dari pelbagai  agama dan sebagainya.

PArtinya juga menjadi tanda soal halatuju nya sendiri kerana apa yang menjadi keutamaan dia ketika ini. Hendak utamakan Melayu, partinya ada pelbagai bangsa, hendak utamakan ISLAM, partinya ada pelbagai agama didalamnya.

Ini sebenarnya dilema untuk bangsa melayu dan islam bersama dengan anwar ibrahim sementelah sikap dia sekarang yang sekadar bertugas menyebarkan fitnah dari perempuan minah saleh ini.

Situasi yang memeningkan dari kerajaan baru ini.
wallahuaklam
www.dadiydoo.com

disclaimer:
Video ini adalah sekadar pandangan peribadi sahaja dan tidak meilbatkan mana-mana kumpulan dan pertubuhan. Segala yang dikongsikan ini adalah kerana minat mendalam dalam politik negara serta melihatnya dari sudut yang berbeza. 

Saya mohon maaf sekiranya apa yang dikongsikan ini tidak selari dengan pendapat anda, ianya sekadar karya creative yang bersifat 'personal' sahaja.

#anwarIbrahim #clareBrown #Fitnah

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.