Teringat kisah harga barang naik pada 22 bulan itu.


 BMF
Duit semakin mengecil

Harga barang naik semula dan rakyat semakin pening kepala. Baru sahaja PKP dilonggarkan diseluruh negara, dengan duit simpanan pun semakin kurang, kini dihimpit pula dengan harga barang yang melambung tinggi.

Teringat pada video yang aku naikkan dulu berkenaan dengan masalah yang pernah kita hadapi semasa Ph berkuasa dulu. Formula itu dan ini oleh pihak menteri tidak membawa kesan pada penurunan harga barang. 


Mari kita renungi kisah lama ini dalam kita memahami kenapa dan mengapa harga barang jadi tidak menentu. Disebalik kisah ini terselit kisah menarik betapa kita juga ada kekuatan untuk menjadikan harga barang boleh turun juga.

Terkenang kisah lama.


wallahuaklam
jauh sudah kita renungi

1 ulasan:

  1. Kerana video formula rafizi tu lah, saya mula mengikuti channel Tuan modayu73 dan subscribed.

    Ketika tu saya dah hampir putus asa tentang politik dan nasib bangsa Melayu Bumiputera dan Umat Islam. Saya fikir majoriti rakyat Malaysia dah sokong dapigs kuffar dan lepas tu akan berlaku bencana malapetaka ke atas orang Melayu Bumiputera dan Umat Islam.

    Tetapi selepas saya mengikuti channel Tuan modayu73, rupa-rupanya saya menemui ramai sahabat yang menaruh harapan, berpendapat dan berjuang seperti saya terutamanya BMF.

    Tuan telah mengembalikan semangat dan keyakinan saya dengan izin Allah Ta'ala.
    Teruskan berjuang. In syaaa ALLAH... Kami akan menyokong Tuan.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.