Ini perancangan Allah yang kita tidak tahu sebelum ini.

Throwback
*Hebatnya Kuasa Allah* 
1. Perasan tak dulu, D4P berpuluh tahun tak membeli di kedai Melayu Islam? Sekarang dengan kuasa Allah yang menurunkan virus corona, kaum Cina pula yang mencari kedai Melayu Islam. Hebatnya kuasa Allah. 
 
 2. Perasan tak dulu, D4P menentang BMF habis habisan? Sekarang dengan kuasa Allah yang menurunkan virus corona, kaum Cina pula berebut2 mencari pasaraya Islam Muslim seolah2 menyokong BMF. Hebatnya kuasa Allah. 
 
 
3. Perasan tak dulu, orang D4P menentang keras azan untuk solat? Sekarang dengan kuasa Allah yang menurunkan virus corona, orang China pula meniru orang Islam yang bersolat. Hebatnya kuasa Allah. 
 
 
 4. Perasan tak dulu, D4P menghina orang Melayu kata kolot, tak bertamadun? Sekarang dengan kuasa Allah yang menurunkan virus corona, seluruh orang didunia memperkatakankan tentang orang China yang tak bertamadun kencing merata, menyiksa binatang dan memakan makanan yang pelik pelik. Hebatnya kuasa Allah. 
 
 
5. Perasan tak dulu, D4P bersama Claire dan PAN bermatian menuduh (memfitnah) PAS menerima RM 90 juta dari UMNO? Sekarang dengan kuasa Allah yang menurunkan virus corona, orang DAP sendiri dituduh mengedar dadah yang bernilai RM 2.4 billion. Hebatnya kuasa Allah. 
 
 
6. Perasan tak dulu, D4P tidak takut pun memperlekehkan Islam? Sekarang dengan kuasa Allah yang menurunkan virus corona, orang China pula yang takut mati dan takut Allah. 
 
 
Hebatnya kuasa Allah. Wahai P4N jangan takut menegur kemungkaran D4P dan menyeru D4P kepada Islam. Kerana kalau kamu bisu dan takut kepada D4P, insya Allah akan sentiasa ada orang lain yang akan menentang kemungkaran D4P dan mengajak D4P kepada Islam. 
 
 
Wahai D4P, jangan sombong dengan Allah. Kajilah dan lihatlah kekuasaan Allah dan kebenaran Islam. Masuklah Islam nescaya kamu akan selamat dunia dan akhirat. Ya Allah bukalah pintu hati seluruh bukan Muslim di Malaysia menerima Islam. Dengan ini jangan dakwa saya diakhirat nanti yang saya tidak mengajak kamu kepada Islam.  
 
#Islam the Savior 
wallahuaklam 
jauh sudah kukembara  
www.dadiydoo.com  
 
 
ps: Gambar dibawah sekadar hiasan antara Yusri Sr dan Yusri Jr di tahun baru cina 2020.

No comments

Powered by Blogger.