Ads | Baru dia tahu boleh SETEL

 

Negaraku
Ini jenama dunia

Selalu bila sebut barang berjenama ini, kita sering memuji produk2 jenama luar negara. Kalau dalam dunia komunikasi ini, kita sering tahu jenama2 besar seperti Samsung dan juga Apple. Hanya 2 jenama ini yang menjadi sandaran rakyat kita bila mencari phone2 baru dipasaran.

Tiadakah produk jenama Malaysia yang terkenal diseluruh dunia seperti produk2 lain? Ada tuan2 dan puan2. Kita sebagai rakyat Malaysia seharusnya berbangga bahawa ada jenama produk kita yang menjadi sandaran kepada dunia.


Siapa tidak kenal Petronas dimata dunia terutama dalam dunia permotoran. Perlumbaan F1, world grandprix motor dan sebagainya menjadi sebahagian daripada tajaan produk dari negara kita ini. Ini bukan jenama biasa2 tuan-tuan, ini jenama produk paling gah didunia pada ketika ini. Fuhh !! bangga kita sebab jenama ini di usahakan oleh orang2 kita diatas sana dengan anak2 kita menjadi sebahagian daripada KREW2 menjayakannya seperti hari ini.

Ciri paling terbaru yang diperkenalkan oleh PETRONAS hari ini adalah SETEL. Semua benda boleh setel di stesen Petronas hanya dengan apps canggih ini. Sampai bini ana pun 'naik sheikh' bila tahu mudahnya bila gunakan SETEL.


Inilah sistem APPS yang paling win dalam dunia ketika ini. Tiada lagi syarikat lain dibumi ini yang ada sistem apps sebegini. Bila sahaja kita sampai dimana2 stesen petronas, apps itu sendiri sudah tahu stesen mana yang kita berada diseluruh negara. Hanya duduk dalam kereta , pilih pam mana yang anda hendak gunakan, tekan amount berapa yang nak isi, dan pam tersebut sedia untuk digunakan.

Ini lah kecanggihan idea orang2 kita dipasaran. Siapa kata umat melayu kita ini mundur dan tiada idea dalam memajukan negara. Kita umat hebat dan kita mampu lakukannya bila kita bersama2 menjayakannya.


Sekarang pula terdapat fungsi KONGSI edompet untuk anda bersama keluarga. Jika anak anda atau isteri anda ingin mengisi minyak dan tiada wang, hanya hantarkan wang ke SETELkeluarga anda untuk mereka menikmati kasih sayang kita kepada mereka di SETEL.

Jika anda belum lagi download apps SETEL, adalah di sarankan cepat2 muat turun aplikasi tersebut. Setiap hari anda tetap juga kena isi minyak, daripada isi minyak begitu sahaja, adalah lebih baik guna sistem SETEL, dapat juga mata ganjaran yang tinggi yang boleh digunakan untuk menebus minyak percuma nanti.


 Untuk masa terhad, kalau anda download dengan menekan pada gambar diatas, RM7 akan dicreditkan kedalam SETEL anda. Siapa nak bagi duit minyak free sebegitukan. Belum ada syarikat minyak lain mampu buat sebegitu beb. 

Jangan lupa, sokonglah produk jenama negara kita yang tercinta ini dan jadikan Malaysia terus makmur untuk rakyat menikmatinya bersama. Dapatkan APPS SETEL dengan KLIK DISINI.


wallahuaklam
jauh sudah kukembara

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.