Bisnes locksmith ini perlu anda terokai



Locksmith 
Sebenarnya kita kekurangan usahawan locksmith dipasaran ketika ini. Betapa ramai peniaga2 locksmith bangsa mereka,sebenarnya bisnes ini tidak lah susah mana pun dan bisnes ini bukan tertakluk pun dengan bangsa atau sebagainya. 

 Saya berkecimpung dlm bisnes ini lebih kurang 10 tahun dan banyak pengalaman yang diperolehi dari perniagaan ini. Jika anda terfikir2 akan apa perniagaan hendak dimulakan, saya cadangkan bisnes locksmith untuk anda mulakan. 

Bisnes ini tidak susah dan bisnes ini tahan 'cuaca' ekonomi negara sebenarnya. Apa pun keadaan ekonomi yang melanda, bisnes ini insyaAllah berdaya tahan dan mudah dikendalikan. Orang kita perlu ceburi bisnes ini sebanyakkan mungkin dan tunaikan tuntutan fardhu kifayah buat masyarakat islam dikawasan masing2. 

Untuk memulakan bisnes ini pun tidak memerlukan modal yang besar. Lebih kurang rm7k anda sudah mampu begerak samada mulakannya dirumah ataupun di kaki lima kedai , ataupun menggunakan kenderaan anda sebagai mobile shop. Bisnes ini wajib kita ceburi demi kemajuan bangsa kita. 

Perlahan2 kita korek ilmu ini daripada bangsa mereka dan aim kita dapat kuasai bisnes mereka sepenuhnya suatu hari nanti. Jadikan bisnes kunci ini sebagai hadiah buat anak2 yang berminat untuk berniaga dan jadikan mereka kreatif dalam dunia locksmith ini. 

Sebagai mengambil inisiatif ini, jika ada yang berminat, saya boleh buka jalan kehadapan untuk kalian yang berminat.Untuk keterangan lanjut boleh hubungi kami di talian 0192712703

 Mari kita kuasai bisnes yang belum ramai orang kta didalamnya. 

 Wallahuaklam 
Jauh sudah kufikirkan 
More : Http://www.dadiydoo.com

PS: Harga mesin kunci berjenama taiwan adalah rm4500.
Tidak termasuk harga untuk anak kunci pelbagai jenis. Harga anak kunci adalah berdasarkan bujet anda dan kami akan nasihati bagaimana untuk menguruskan jenis kunci yang patut anda beli.

Boleh tinjau2 di FB locksmith kami pada link dibawah ini.
 https://web.facebook.com/DaudTukangKunci/

No comments

Powered by Blogger.