Barua sudah kembali

ThrowBack
Negaraku. 
Welcome back bro.. 
Jahatnya Mkini tulis tajuk mcmtu, nampak sgt MKini ni dah geng dap. Apapun bro, dulu aku dok kutuk lu mcm2 sebab lu kasar sgt dgn kaum lu sendiri sejak lu jadi exco dap, tapi hari ni lu pulang kepada kami setelah tau siapa itu dap. 
Kami sentiasa terbuka hati dlm bab persaudaraan sesama umat walaupun kita berperang bagai nak gila sebelum ini. Kita mula misi baru, buang yg keruh ambil yg jernih. Ramai lagi yg sedang meninjau2 kot2 ada jalan pulang buat mereka kepangkuan bangsa. 
Kita tidak pernah buang mereka, malah kita alu2kan kepulangan mereka demi masa depan yg lebih terarah dan lebih diberkati. Abaikan kata2 nista , kita teruskan haluan kehadapan. 
wallahuaklam 
jauh sudah kukembara.
ps: Tugas aku dlm merancakkn perjuangan bangsa ni rasa semakin dipenghujungnya. Misi kita pegang negara sudah kembali dijalannya. Jadi aku pun fikir, takder apa lagi yg hndak diperkata. 
Kita doakan pemimpin kita terus berjasa dan berjaya. Andai ada rezeki lagi, aku tetap akan bersama kalian di pentas politik ini. InsyaAllah. Aku mohon ampun dan maaf atas keterlanjuran selama ini dlm berkata2. 
Apa yg aku cuba lakukan adalah, aku perlu mengingatkan bangsa ku selalu agar tidak sentiasa ditipu oleh bangsa itu. Jadi lepas ni, mungkin aku akan fokus kepada topik lain pula. Mungkin topik2 yg bosan buat kalian semua.Andai kalian tetap bersama, doakan aku dlm setiap solat anda. 
 ♥️Kajang pak malau kajang berlipat 
♥️Kajang Hamba Mengkuang layu 
💜Dagang pak malau dagang bertempat 
💜Dagang hamba nak tumpang lalu 

No comments

Powered by Blogger.