Minta negara kita tidak jadi sebegini.


Adakah ini ISLAM liberal?
Vietnam selatan pada suatu ketika dulu adalah sebuah jajahan tanah melayu dinusantara ini. Kerajaan melayu yang besar meliputi filipina,vietnam, cambodia,selatan thailand, Burma, tanah melayu, brunai dan juga indonesia.


Kerajaan melayu islam ini cukup lama memerintah kawasan ini sehinggalah kedatangan penjajah barat yang berjaya mengubah pola agama nusantara ini dari sepenuhnya islam kepada pelbagai agama yang wujud kini.


Dan yang lagi menyedihkan, di kawasan selatan vietnam, umat melayu islam disana di ubah cara fikir mereka dan diubah cara ISLAM itu harus berfungsi menjadi sebuah agama yang haru biru dan tidak lagi menjadi islam yang tulen.


A Strange Islam

Inilah misi musuh2 ISLAM dari serata dunia untuk menghancurkan kekuatan IMAN bagi setiap umat ini. Mereka cuba untuk meLIBERALkan ajaran islam agar kononnya untuk kebaikkan semua yang mana akhirnya umat islam menjadi mangsa penindasan kepada puak2 jahat ini.

Tonton video diatas dan amati lah bagaimana ada umat melayu islam asalnya kini sudah menjadi MURTAD disebabkan toleransi yang merugikan umat melayu ini.

Adakah mereka juga sedang mengintai2 negara MELAYU kita ini?

Wallahuaklam
Jauh sudah kufikirkan

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.