Carlslid mabuk teruk dah tu

 Throwback
Negaraku. 
Apa nak jadi dengan abg lid kita ni.Makin teruk sakit corona sewel dia sejak dua menjak kena pecat jadi menteri. Hari2 menyalak bukit kat twitter dan buat live kat fb konon nak kutip simpati pada rakyat semua..porahh. Aku tak tau la pan ni utk apa kat Malaysia ni. 



Negaraku | Atok berjaya potong tang kona!

 

 Yahudi dok harap Dap perintah Malaysia, Kristian evanglish dari afrika dan uk dok harap Dap memerintah negara ini. Dan si Khalid bersama dgn barua2nya beria2 nak dap jadi perdana menteri. Nampak sangat lah pan ni nak jatuhkan bangsa kita melayu islam ni. Baru ni abg lid dok kata TGHH otak tak centre. Nampak sgtla si abg lid ni mengoyan nak jadi menteri. 




Korang yg pecat diri sendiri melalui atok, pastu korang mengamok kat PAS DAN UMNO konon pintu belakang. Yang selalu main pintu belakang ni geng korang juga kan. Nampak betapa terdesaknya geng pan ni jadi barua dap. Tokong2 dorg senyap jer, mereka hanya bagi duit kat geng pan suruh menyalak bukit setiap hari. Dulu dorg pernah berbaiah dgn pas bahawa kalau keluar parti maka tercerailah isteri talak 3... Lani aku tak tau apa status perkahwinan dorang ni semua. 


 Syukur sgt Allah gerakkan Atok utk bubarkan PH ni. Baru la kita nampak siapa dibelakang mereka selama ini. Yahudi, kristian dan juga LTTE dok sedia nak masuk Malaysia dan nak kuasai secara total negara kita ini. Dorg tak tau tanah ini ada daulatnya, mereka dulu zaman portugis dan belanda serta british jajah ratusan tahun tanah ini tapi takder pun Melayu murtad beramai. 


Betapa Allah jaga tanah ini dengan tuan tanah ini dia sekali iaitu org melayu. Jadi kita jangan layan puak2 pan ni di media sosial. Kita perati je dari jauh. Biar dia meroyan sorg kat sana.Kalau kita komen dlm menghoyan mereka tu, mereka jadi seronok tak tentu pasal. Dorg tu lani kurang kasih kasih sayang dan kurang duit dah sebab gaji dah takder. hihi 



Kepada semua geng kita. Ingat ! Jangan ambik port sgt dorg menghoyan tu. Kita buat kerja kita dan teruskan agenda kita utk bangkitkan ekonomi dan politik umat melayu islam ditanah air. 


wallahuaklam 
jauh sudah kukembara

No comments

Powered by Blogger.